Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Τα θέματα και οι απαντήσεις σε Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία - Τι σχολιάζουν οι ειδικοί για τον βαθμό δυσκολίας
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση της Κυψέλης: Βρέθηκαν η 4χρονη και η προγιαγιά της
Βασίλης Καρράς: Η πρόταση μαμούθ για να πουλήσει «το χωριό της Ειρήνης» και η αποκάλυψη για την περιουσία του αείμνηστου καλλιτέχνη
Γιώργος Μαζωνάκης: Στη συναυλία των Rammstein ο τραγουδιστής - Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά τη δικαστική διαμάχη με την αδελφή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr