Ο κορονοϊός φέρνει περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία
Κλείσιμο εργοστασίων, διακοπή των εργασιών των εκθέσεων αυτοκινήτων και, πια, απολύσεις έφερε η πανδημία (και) στον χώρο του αυτοκινήτου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η πανδημία έχει επηρεάσει τη λειτουργία και τα έσοδα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Το κλείσιμο των εργοστασίων παραγωγής αυτοκινήτων, η διακοπή των εργασιών των εκθέσεων αυτοκινήτων, καθώς και η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών μείωσαν σημαντικά τις δραστηριότητες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Η Daimler θα κάνει περισσότερες περικοπές στο κόστος, λόγω της αναμενόμενης απώλειας του δεύτερου τριμήνου και παρά τα σημάδια ανάκαμψης της ζήτησης για πολυτελή αυτοκίνητα», δήλωσε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Daimler, Όλα Κάλενιος. Ο Όλα Κάλενιος αντικατέστησε τον Ντίτερ Ζέτσε, στην προεδρία του διοικητικού συμβουλίου της Daimler AG στις 22 Μαΐου 2019. Ο κ. Κάλενιος είναι ισχυρός υποστηρικτής των υβριδικών plug-in και των ηλεκτρικών οχημάτων στο γερμανικό όμιλο. Έχει προωθήσει τη νέα πρωτοβουλία για ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων και της νέας μάρκας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τεχνολογίας EQ, καθώς και την επένδυση ύψους 12 δισ. δολαρίων για την ανάπτυξη νέας σειράς οχημάτων με μπαταρία της Mercedes-Benz.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας πρότεινε και υποστήριξε τη δημιουργία μιας σειράς δέκα νέων και καθαρά ηλεκτρικών μοντέλων Mercedes-Benz που θα κυκλοφορήσουν έως το 2022. Το πρώτο αυτοκίνητο ήταν το Mercedes-Benz EQC SUV, που κυκλοφόρησε στο πρώτο εξάμηνο του 2019.
Η Daimler ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της μάρκας Mercedes-Benz μειώθηκαν σχεδόν κατά 19% σε περίπου 870.000 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο, αν και η μάρκα πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις της το δεύτερο τρίμηνο μέχρι στιγμής στην Κίνα. Παρά την ανάκαμψη στην Κίνα, οι απώλειες που αυξήθηκαν τους τελευταίους μήνες δεν θα αποκατασταθούν μέχρι το τέλος του έτους, απαιτώντας περισσότερες περικοπές κόστους, δήλωσε ο Κάλενιος στους μετόχους.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης που παρουσίασε ο Κάλενιος το Νοέμβριο του 2019, προέβλεψε τη μείωση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας κατά περισσότερο από 10.000 άτομα για εξοικονόμηση 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ στις δαπάνες προσωπικού έως το 2022. Οι μετοχές της Daimler έχουν μειωθεί κατά 24% φέτος, δίνοντας στην αυτοκινητοβιομηχανία κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 40 δισεκατομμυρίων ευρώ, λιγότερο από το ένα πέμπτο της αποτίμησης της Tesla, αναφέρει το Reuters.
«Η Tesla πουλά περίπου δέκα φορές περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Daimler και το πλήρες ηλεκτρικό crossover της γερμανικής εταιρείας Mercedes-Benz EQC, που κυκλοφόρησε πέρυσι, είναι πολύ ακριβό», δήλωσε ο Ινγκο Σπιχ, επικεφαλής της Deka».
Η Deka κατέχει περίπου 5,4 εκατομμύρια μετοχές της Daimler, ποσοστό περίπου 0,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg. Ο μεγαλύτερος επενδυτής της Daimler είναι ο Κινέζος δισεκατομμυριούχος Λι Σουφού με ποσοστό 9,7%, ακολουθούμενος από το εμιράτο του Κουβέιτ με 6,8% και το συνεργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, BAIC Motor Group, με 5%.
Ετοίμαζαν εκρηκτικό μηχανισμό πριν την έκρηξη που διέλυσε το διαμέρισμα στους Αμπελόκηπους; Στο μικροσκόπιο και δεύτερη γυναίκα
Axios: Το Ιράν σχεδιάζει να επιτεθεί στο Ισραήλ ως αντίποινα για το χτύπημα στην Τεχεράνη
Μενίδι: «Δεν ήθελα να της κάνω κακό» - Τι λέει ο 18χρονος που έσπρωξε την 72χρονη μπροστά το ΑΤΜ
Οι R.E.M. κυκλοφόρησαν νέο βίντεο για τις αμερικανικές εκλογές και στηρίζουν την Κάμαλα Χάρις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr