ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  E-GO  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK
Πέμπτη, 23/10/2014
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ:

ΕΘΝΟΣ
«E» 12/3/2011
Μεγαλύτερα ΓράμματαΜικρότερα Γράμματα Μέγεθος γραμμάτων
mail to Email Εκτυπώστε το Αρθρο Εκτύπωση

Η τιμή δεν άλλαξε τις... συνήθειες στο φρέσκο γάλα

Η Δέλτα παίζει ηγετικό ρόλο στην αγορά αφού τα μερίδιά της αγγίζουν το 30% στο φρέσκο γάλα.

Η τιμή δεν άλλαξε τις... συνήθειες στο φρέσκο γάλα

Η ποιότητα «κέρδισε» την τιμή αφού ο καταναλωτής δεν άλλαξε τις συνήθειές του λόγω του αυξημένου κόστους του προϊόντος. Ο λόγος για το φρέσκο γάλα. Ο «πόλεμος» που ξέσπασε στα μέσα του 2009 για την τιμή του γάλακτος του ενός λίτρου δεν έφερε σημαντικές ανακατατάξεις στην αγορά.

Οι καταναλωτές στην πλειοψηφία τους συνέχισαν να αγοράζουν το γάλα της προτίμησής τους ακόμη κι αν η εταιρεία προχώρησε σε αύξηση της τιμής του προϊόντος. Τα συμπεράσματα αυτά βγαίνουν από την ανάλυση των στοιχειών της διετίας 2009-2010. Το γάλα ιδιωτικής ετικέτας παρότι πωλείται κάτω από το 1 ευρώ το λίτρο αύξησε οριακά τα μερίδια αγοράς, από 4,3% το 2009 σε 4,6% το 2010.

Η γαλακτοβιομηχανία Αγνό με τιμή πώλησης στο 1 ευρώ δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Το 2009 εμφάνισε μερίδιο αγοράς στο 9,8% για να πέσει στο 9,3% το 2010. Η Δωδώνη, μια περιφερειακή δύναμη, διαθέτει τα προϊόντα της με μέση τιμή πώλησης στο 1,16 ευρώ το λίτρο. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν και η παρουσία της στην αγορά έπεσε στο 6,1% το 2010 από 7,3% που ήταν το 2009.

Τα τελευταία χρόνια στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν εμφανισθεί φρέσκα γάλατα μικρότερων εταιρειών αλλά σε αρκετά υψηλότερες τιμές. Το γάλα «Βραχιάς» πωλείται προς 1,70 ευρώ το λίτρο. Ομως η τιμή του δεν στάθηκε εμπόδιο και βρήκε αγοραστές. Το μερίδιο αγοράς του ήταν στο 1,2% το 2009, ενώ το 2010 σημείωσε οριακή υποχώρηση. Το γάλα «Κουκάκι» πωλείται προς 1,50 ευρώ. Το μερίδιο αγοράς του είναι μικρό, αλλά ενισχύθηκε το 2010 σε 0,8% από 0,6% το 2009.

H Δέλτα
Στην κατηγορία των ισχυρών, η Δέλτα παίζει ηγετικό ρόλο στην αγορά αφού τα μερίδιά της αγγίζουν το 30% στο φρέσκο γάλα. Πάντως η στρατηγική της Vivartia να προχωρήσει σε μείωση των τιμών έως 25% στα μέσα Απριλίου του 2009 δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο δεύτερος ισχυρός παίχτης, η γαλακτοβιομηχανία Ολυμπος, διαθέτει το φρέσκο γάλα στη μέση τιμή του 1,36 ευρώ το λίτρο. Aπό την εμφάνισή της στην αγορά μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει τα δικά της καταναλωτικά πρότυπα, τα οποία την έκαναν μέσα σε λίγα χρόνια τη δεύτερη δύναμη με μερίδια 15%.

ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απόκτηση παλαιότερων τευχών, φύλλων & προσφορών chrisoulam@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην έντυπη έκδοση mdiamantaki@pegasus.gr
Αποστολή βιογραφικών emavroudi@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην ηλεκτρονική έκδοση advertising@pegasusinteractive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

CAR AND DRIVER

WOMENONLY

  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ