ΣΑΒΒΑΤΟ
30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016

ΚΑΙΡΟΣ

ΑΘΗΝΑ 17°C

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το «πλάνο» για τα οπλοπωλεία του μέλλοντος

Εναν νέο, ψηφιακό κόσμο, παρουσίασαν πρόσφατα οι «ειδικοί» της Beretta, ως το μοντέλο της εμπορίας κυνηγετικών όπλων στο άμεσο μέλλον...

  • ΚΥΝΗΓΙ
  • 12:05, 4/7/2012

Εναν νέο, ψηφιακό κόσμο, παρουσίασαν πρόσφατα οι «ειδικοί» της Beretta, ως το μοντέλο της εμπορίας κυνηγετικών όπλων στο άμεσο μέλλον...

Τα έξυπνα τηλέφωνα, οι ταμπλέτε -υπολογιστές και πολλά νέα γκάτζετ θα τεθούν στην υπηρεσία του λιανικού εμπορίου, ενημερώνουν τους κυνηγούς σε 24ωρη βάση, για ό,τι προσφορά κυκλοφορεί στα κυνηγομάγαζα της εποχής!

Τα νέα όπλα θα παρουσιάζονται μαζί με βίντεο, στην οθόνη του κινητού, ενώ ειδικοί γνώστες θα συγκρίνουν τη νέα καραμπίνα με τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Αυτό τουλάχιστον προβλέπουν τα στελέχη της Beretta, που εμφανίζονται σίγουρα πως το μέλλον δεν θα έχει σχέση με το παρόν, αφού στη νέα εποχή όλα θα κρίνονται από το service και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παρά την εξέλιξη της τεχνολογίας ωστόσο, το σύστημα της πώλησης θα παραμείνει «ανθρωποκεντρικό», αφού ο πωλητής θα είναι πάντα υπεύθυνος για τον πελάτη και την ενημέρωσή του.

Το 2012 θα είναι η χρονιά έναρξης αυτής της αλλαγής, αφού οι νέες τεχνολογίες και τα εργαλεία επικοινωνίας θα αυξηθούν τόσο πολύ στο ευρύ κοινό, ώστε θα επηρεάσουν και τους κυνηγούς...

Το facebook και το twiter θα επηρεάζουν πλέον τον υποψήφιο αγοραστή κυνηγετικού όπλου, αφού το μέλλον της αγοραστικής εμπειρίας δεν θα είναι ίδιο.

Με τα έξυπνα κινητά, οι πελάτες - κυνηγοί θα μπορούσαν να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι με τα κυνηγομάγαζα της επιλογής τους, ώστε στην οθόνη του τηλεφώνου τους να ενημερώνονται με αναλυτικές πληροφορίες για μια προσφορά σε καραμπίνες ή φυσίγγια που θα ισχύει για λίγες ώρες.

Ταυτόχρονα, θα μπορούσαν να εκτυπώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπλου, των φυσιγγίων ή του κυνηγετικού τζάκετ, ενώ θα υπάρχει και video για να τους ενημερώσει για τα υλικά ή τα στάδια κατασκευής.

Βέβαια, ο υπεύθυνος του οπλοπωλείου πρέπει να ξέρει τη δουλειά του, ώστε να μη βομβαρδίζει με... άχρηστη ενημέρωση όλους τους κυνηγούς που ξέρει το mail τους ή το κινητό τους τηλέφωνο.

Ακούγεται ως ασυνήθιστη εμπειρία, πρόκειται όμως για τη νέα ηλεκτρονική εποχή που θα επιβάλλει τους δικούς της κανόνες και στο εμπόριο...

Η Beretta εκτιμά ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εξελιχθεί με ταχύτητα για όλα τα κυνηγετικά αξεσουάρ, με εξαίρεση όμως το όπλο και τα φυσίγγια, όπου το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο θα επιβάλλει πάντα τη σχέση οπλοπώλη - κυνηγού σε προσωπικό επίπεδο.

Στο κοντινό μέλλον πάντως, τα οπλοπωλεία που θα έχουν αντέξει τον ανταγωνισμό και την οικονομική κρίση, θα διαμορφώσουν αλλιώς... και τις βιτρίνες τους!

Στα βίντεο π.χ. που θα «παίζουν» κάτω από μια προσφορά για ένα superpose, θα τρέχουν οι παρουσιάσεις στις διεθνείς εκθέσεις, τα τεστ δοκιμής στα κυνηγετικά περιοδικά, οι επιτυχίες στους αγώνες από τους σκοπευτές που χρησιμοποιούν αυτό το όπλο, αλλά και ταινίες από όλα τα στάδια σχεδιασμού και παραγωγής του...

Δεν ξέρουμε πόσο θα αλλάξουν τα όπλα στα επόμενα χρόνια, εκείνο που μάθαμε όμως από την ειδική εκδήλωση της Beretta για τους αντιπροσώπους της σε όλο τον κόσμο, είναι ότι η τεχνολογία... θα επιβληθεί και σ' ένα από τα πιο παραδοσιακά «κάστρα» της αγοράς: στα οπλοπωλεία!

Οι άνθρωποι που κατέχουν τη γνώση της νέας εποχής, έχουν συμπεριλάβει και το κυνήγι στις δραστηριότητες που θα καλύπτει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τέλος, η Beretta ενθαρρύνει τους καταστηματάρχες - πελάτες της να ενταχθούν στη νέα εποχή, γιατί το μέλλον περιλαμβάνει είτε αυτούς που το δημιουργούν είτε τα θύματα του...

Αντώνης Μπληζιώτης

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ



ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ