ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΤΡΙΤΗ
27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

ΚΑΙΡΟΣ

ΑΘΗΝΑ 29°C

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017

Σταθερό το Εξεταστικό

Ήσυχοι πρέπει να είναι οι μαθητές των γυμνασίων και πολύ περισσότερο των λυκείων ότι δεν πρόκειται για τα επόμενα χρόνια να βρεθούν αντιμέτωποι με αλλαγές στο εξεταστικό σύστημα. 

  • Παιδεία
  • 12:05, 23/12/2012

Ο κανόνας που έλεγε ότι κάθε νέος υπουργός μελετά και αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ φαίνεται ότι... σπάει και αυτήν τη φορά κανείς δεν προγραμματίζει τέτοιες αλλαγές προς μεγάλη ανακούφιση των γονέων και των παιδιών, οι οποίοι πάντα φοβούνται ότι οι όποιες αλλαγές θα τους... ακουμπήσουν.

Η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα τουλάχιστον με τις δηλώσεις του υπουργού Κ. Αρβανιτόπουλου, δεν έχει στόχο να προχωρήσει σε βελτιώσεις του εξεταστικού, τουλάχιστον μέχρι το σχολικό έτος 2016-2017, όπως ξεκαθάρισε ο ίδιος στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα.

Μάλιστα ο ίδιος το εξήγησε λέγοντας: Δεν μπορεί να επικρέμαται ως δαμόκλειος σπάθη κάθε χρονιά η οποιαδήποτε αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων.

Γι’ αυτό πρώτα θα ολοκληρώσουμε όλες τις αλλαγές στην Τριτοβάθμια, να δούμε την αλλαγή στα λύκεια, στα γυμνάσια, στα σχολεία, να δούμε όλο το σύστημα της εκπαίδευσης ενιαία πώς λειτουργεί και να μη συζητήσουμε αυτήν τη στιγμή καμιά αλλαγή τουλάχιστον.

Να υπάρξει μια ηρεμία, σταθερότητα να δούμε την αλλαγή στα σχολεία και μετά να δούμε αν χρειάζεται αυτός ο θεσμός αλλαγή. Γιατί αυτό το γεγονός, ότι κάθε χρόνο αλλάζουμε το σύστημα, έχει προξενήσει και έξοδα στις οικογένειες και μια τρέλα.

Το αφήνουμε, λοιπόν, αυτό ως έχει. Να μπορέσουμε να καλύψουμε τα μεγάλα προβλήματα που νομίζω ότι έχουν αναδειχθεί μέσα από αυτήν τη συζήτηση, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα της ειδικής αγωγής, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα των κενών. Αυτήν τη στιγμή εκπονούμε αυτό το σχέδιο για να μπορέσουμε τον Σεπτέμβριο να έχουμε κάθε τάξη γεμάτη με τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται και να μπορέσουμε να λύσουμε τα άμεσα προβλήματα. Όταν λειτουργήσει το σύστημα και το δούμε και το αξιολογήσουμε, αφού κατασταλάξει ο κουρνιαχτός, μετά θα σκεφτούμε και θα συζητήσουμε τα υπόλοιπα.

Υπολογισμός του γενικού μέσου όρου
Οδηγίες που αφορούν τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α’ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2012-2013, έστειλε στα σχολεία ο υφ. Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου. Στην Α’ τάξη Ημερήσιου και Α’ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμο­- λογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δύο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου).

Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων.

ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ 

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ