Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτώνΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
Το τελευταίο προεκλογικό «κατοστάρι» Μητσοτάκη μέχρι τις κάλπες: Πού ποντάρει για αύξηση της συσπείρωσης
Υπό ασφυκτική πίεση οι διοικητές νοσοκομείων για τη φαρμακευτική δαπάνη - Πού «ρίχνει βάρος» ο Άδωνις Γεωργιάδης
Οι 4 περιοχές των θαλάσσιων πάρκων της Τουρκίας - Αναμένεται απάντηση για το αν θα είναι κοινά με την Ελλάδα
Πώς γράφτηκε το έπος του πρωταθλητή ΠΑΟΚ: Ο ηγέτης Σαββίδης, ο στρατηγός Λουτσέσκου και ο οργανισμός που δεν λυγίζει ποτέ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr