Unilever: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 ετών
H κίνηση εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Η εταιρεία Unilever, η παρασκευάστρια των παγωτών Wall's και Magnum, θα σταματήσει να διαφημίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρόφιμα και ποτά που παράγει για παιδιά κάτω των 12 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η ίδια ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανησυχία για την παιδική παχυσαρκία.
H εταιρεία ανέφερε ότι με βάση τις νέες της αξίες για το υπεύθυνο μάρκετινγκ θα σταματήσει επιπλέον να προσλαμβάνει influencers και διασημότητες που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά κάτω των 12 ετών και ότι θα μειώσει τη χρήση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων.
Τις αλλαγές αυτές θα ξεκινήσει να επιβάλει η εταιρεία από το τμήμα της των παγωτών. Πρόκειται για μια κίνηση που εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας την τελευταία πενταετία να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά στις 110 θερμίδες ή στα 12 γραμμάρια ανά μερίδα.
Η εταιρεία Wall's, της οποίας τα παγωτά Max, Paddle Pop και Twister έχουν κυρίως ως αγοραστικό τους κοινό τα παιδιά, θα συνεχίσει ωστόσο να διαφημίζει σε καταστήματα και ψυγεία τα προϊόντα της.
Το 2016, 124 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι παγκοσμίως από πέντε ως 19 ετών εκτιμάται ότι ήταν παχύσαρκα, ενώ άλλα 213 εκατομμύρια υπέρβαρα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).
Ο πήχης που βάζει ο Μητσοτάκης για τις ευρωεκλογές: Αν το αποτέλεσμά μας δεν είναι καλό η ζωή μας θα γίνει πιο δύσκολη
Φλώρος: Γρίφος η εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων στη Βουλή – Τον χωρίζει ένας διάδρομος από τον Γραμμένο
Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που ξεκινά η επίθεση στου Ρέντη: Ο αρχηγός των χούλιγκαν δίνει το σύνθημα στην κερκίδα
Νέα γαστρονομική πρωτιά για την Ελλάδα: Καλύτερη σαλάτα στον κόσμο ο ντάκος - Η θέση της χωριάτικης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr