O Γιάννης Αντετοκούνµπο «ανέβηκε» στην κατοικία των θεών (pics+vid)

O Γιάννης Αντετοκούνµπο «ανέβηκε» στην κατοικία των θεών (pics+vid)

Τελευταία Ενημέρωση
Στο Σκολιό, στα 2.911 µέτρα, στην τρίτη ψηλότερη κορυφή του Ολύµπου, η εταιρεία αθλητικών ειδών Nike έστησε µια µπασκέτα και έστειλε στα πέρατα του κόσµου το µήνυµα «Fate can start you at the bottom. Dreams can take you to the top»

Ο «θεός» του µπάσκετ, ο Γιάννης Αντετοκούνµπο, αποθεώθηκε και στο βουνό των Θεών, τον Ολυµπο. Στο Σκολιό, στα 2.911 µέτρα, στην τρίτη ψηλότερη κορυφή του Ολύµπου, η εταιρεία αθλητικών ειδών Nike έστησε µια µπασκέτα και έστειλε στα πέρατα του κόσµου το µήνυµα «Fate can start you at the bottom. Dreams can take you to the top» (H µοίρα µπορεί να σε βοηθήσει στο ξεκίνηµά σου. Τα όνειρα είναι όµως αυτά που θα σε οδηγήσουν στην κορυφή).

Στο µόλις 30 δευτερολέπτων διαφηµιστικό σποτ της εταιρείας, ακούγεται η ιαχή «Γιάννης, Γιάννης» για τον Γιάννη Αντετοκούνµπο και την εντυπωσιακή πορεία του από τους δρόµους των Σεπολίων µέχρι τον τίτλο του MVP στο ΝΒΑ, τίτλο που για πρώτη φορά κατέκτησε Ελληνας αθλητής.

Με ελικόπτερο

Τα γυρίσµατα του διαφηµιστικού σποτ -που τα πρώτα κιόλας 24ωρα της ανάρτησής του είχε πάνω από 1 εκατ. viewsκράτησαν 2,5 µέρες και συµµετείχαν σε αυτά πάνω από 25 άτοµα, ανάµεσά τους Αµερικανοί και Γάλλοι, ενώ χρησιµοποιήθηκε ειδικό ελικόπτερο µε πιλότο εξειδικευµένο σε πτήσεις σε µεγάλα ύψη στο βουνό, που ήρθαν ειδικά για την περίσταση από τη βόρεια Ιταλία.

«Η ιδέα ήταν εξαιρετική. Τα µέλη της οµάδας ήθελαν να συνδυάσουν τη µοναδικότητα του Ολύµπου και το brand name που έχει για την Ελλάδα, µε τη µοναδικότητα του Γιάννη Αντετοκούνµπο» λέει στο «ΕΘΝΟΣΠΟΡ» ο Σάκης Πιτένης από την εταιρία Trekking Hellas Mountain Olympus. H εταιρεία του κ. Πιτένη βοήθησε στην οργάνωση των γυρισµάτων, παρέχοντας οδηγούς βουνού και διασώστες, ενώ συµµετείχε και στην οργάνωση της ανάβασης. Η προετοιµασία ξεκίνησε πριν από περίπου έναν µήνα και τα στελέχη της διαφηµιστικής εταιρείας παρουσίασαν ένα ολοκληρωµένο πρότζεκτ. Είχαν µελετήσει τα πάντα.

untitled2.png

«Από κοινού επιλέξαµε το Σκολιό, την τρίτη ψηλότερη κορυφή του Ολύµπου. Ο λόγος που αποκλείσαµε τον Μύτικα, στα 2.918 µέτρα, είναι επειδή για να φτάσει κανείς εκεί πρέπει να διασχίσει ένα µονοπάτι µήκους 600 µέτρων µε ψιλή πέτρα, δεµένος σε σχοινιά. Αποφασίσαµε να µην το ρισκάρουµε, για τον επιπλέον λόγο ότι αυτό θα κόστιζε σε χρόνο» τονίζει ο κ. Πιτένης.

Το ελικόπτερο µετέφερε µε αρκετά δροµολόγια τον εξοπλισµό, µέχρι τη θέση ∆ιάσελο στα 2.800 µέτρα. Εκεί τα παραλάµβαναν οι τεχνικοί και µε τη βοήθεια οδηγών βουνού τα ανέβαζαν στο Σκολιό. Η µπασκέτα αποτελούνταν από δύο κοµµάτια και συναρµολογήθηκε επιτόπου. Τα γυρίσµατα κράτησαν δύο µέρες και η µπασκέτα έµεινε µόνο ένα βράδυ στο βουνό.

Δεν έµεινε ούτε βίδα...

«Επειδή ακούστηκαν πολλά και ενδεχοµένως να υπάρξουν αντιδράσεις, θέλουµε να διαβεβαιώσουµε πως στον Ολυµπο δεν έµεινε ούτε βίδα από αυτό το διαφηµιστικό. Οι άνθρωποι της παραγωγής µάζεψαν τα πάντα, ενώ είχαν µαζί τους όλες τις απαραίτητες άδειες από όλες τις αρµόδιες αρχές» λέει ο Ζαφείρης Τρόµπακας, µέλος της Ελληνικής Οµάδας ∆ιάσωσης, που συµµετείχε στα γυρίσµατα ως ιδιώτης. Ειδικά drones και αρκετές κάµερες, τόσο µέσα από το ελικόπτερο όσο και στο έδαφος, βιντεοσκοπούσαν επί 6 ώρες για δύο ηµέρες. Τα γυρίσµατα ξεκινούσαν στις 7 το πρωί, µόλις χάραζε, για να µπορεί να πετάξει το ελικόπτερο, και ολοκληρώνονταν στη µία το µεσηµέρι, καθώς έπειτα από αυτή την ώρα παρατηρείται καιρική αστάθεια στον Ολυµπο.

Τα σύννεφα κατεβαίνουν απότοµα χαµηλά και δεν υπάρχει ορατότητα, ενώ πέφτει η θερµοκρασία και συχνά τα πάντα καλύπτει η υγρασία. Η αποστολή διανυκτέρευε στην Πλάκα Λιτοχώρου και από εκεί κάθε πρωί άτοµα και εξοπλισµός αναχωρούσαν για την κορυφή του Ολύµπου. Σηµειώνεται πως η πτήση µέχρι το ∆ιάσελο διαρκούσε µόλις 15 λεπτά, ενώ αν ανέβει κανείς µε τα πόδια από τα Πριόνια στο Σκολιό χρειάζεται 6-8 ώρες. Σε µια τέτοια περίπτωση δεν θα µπορούσε να γυριστεί το διαφηµιστικό σποτ, καθώς θα απαιτούνταν πολύ περισσότερες ηµέρες και άτοµα, ικανά να κάνουν τη διαδροµή κουβαλώντας στα χέρια των εξοπλισµό.

untitled3.png

«Ολα έγιναν σύννοµα και δεν υπήρξε κανένα πρόβληµα για το περιβάλλον, για το βουνό, αλλά και για όσους επισκέπτες βρέθηκαν στην κορυφή εκείνες τις ηµέρες. Κανείς δεν ενοχλήθηκε, κανείς δεν διαπίστωσε κάποια παράβαση. Ηταν ένα επαγγελµατικό πρότζεκτ που διαφηµίζει τον Ολυµπο και κατ’ επέκταση την Ελλάδα, σε όλο τον κόσµο» επισήµανε ο κ. Πιτένης.

Με τον καιρό σύµµαχο

Ο Ιταλός πιλότος έχει µεγάλη εµπειρία σε πτήσεις στα βουνά της Ευρώπης και δεν χρειάστηκε να κάνει δοκιµαστικές πτήσεις. Ο καιρός στάθηκε σύµµαχος στα συνεργεία της παραγωγής, καθώς η νέφωση ήταν στο επιθυµητό ύψος, δεν υπήρξαν απρόοπτα, ενώ η ενηµέρωση από το µετεωρολογικό δελτίο έλεγε πως το βράδυ που η µπασκέτα έµεινε στο βουνό δεν θα υπήρχε αλλαγή του σκηνικού, µε ισχυρούς ανέµους. Αλλωστε είχε δεθεί µε ειδικά σχοινιά σε µεγάλους βράχους, ενώ και µετά τα γυρίσµατα της πρώτης µέρας σταθεροποιήθηκε για µεγαλύτερη ασφάλεια.

untitled4.png
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ