Διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του 2019 και πολλά ημερολόγια για το νέο έτος βρίσκονται υπό έκδοση. Ανάμεσα τους κι αυτό της Νάπολι. Το τμήμα μάρκετινγκ της ιταλικής ομάδας (πρόσφατα η Νάπολι πανηγύρισε την πρόκριση της στους «16» του Champions League), εμπνεύστηκε ένα πρωτότυπο τρόπο για να … τραβήξει την προσοχή του κόσμου.
Σκέφτηκε να ζητήσει από τους παίκτες να συμμετέχουν σε ένα χορευτικό στο οποίο οι παίκτες περιδιαβαίνουν... τον χώρο καλύπτοντας τα σώματα τους με σεντόνια.

«Μια πόλη, ένας σύλλογος, ένας κόσμος», είναι το όνομα της διαφημιστικής καμπάνιας της Νάπολι, στην οποία μετέχει κι ο Κώστας Μανωλάς.
ΣΧΟΛΙΑ
<% totalComments %> ΣχόλιαTο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.
Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.