Περισσότεροι από 2,8 εκατομμύρια σταθμοί φόρτισης θα χρειαστούν στην Ευρώπη μέχρι το 2030, περίπου 15 φορές περισσότεροι από αυτούς που υπάρχουν σήμερα, ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γηραιάς Ηπείρου.
Αυτή η ανάγκη αναμένεται να ανεβάσει στα ύψη τη συνεργασία των αυτοκινητοβιομηχανιών με εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, που τα επόμενα χρόνια εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση.
Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν ότι οι ανάγκες για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα αναμένεται να είναι ακόμη πιο αυξημένες με ολοκληρωμένα δίκτυα σε όλες τις αστικές περιοχές. Και αυτό γιατί τα φορτηγά και τα λεωφορεία έχουν διαφορετικές ανάγκες από τα αυτοκίνητα, λόγω της υψηλότερης ζήτησης ισχύος και ενέργειας, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκίνητων (ACEA) θεωρεί τη συγκεκριμένη περίοδο καθοριστική, καθώς σύντομα θα αποτελέσει ευκαιρία επένδυσης για να δημιουργηθούν τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά κτίρια δεκάδες σταθμοί φόρτισης. Έτσι κάθε μήνα, όσο κατασκευάζονται νέοι σταθμοί φόρτισης, τόσο θα ανεβαίνει το ποσοστό πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα βελτιώνονται και θα αναπτύσσονται οι υποδομές φόρτισης, παράλληλα με τη συστηματική βελτίωση της αποθήκευσης ενέργειας στις μπαταρίες.
ΣΧΟΛΙΑ
<% totalComments %> ΣχόλιαTο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.
Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.