Νέο Renault Captur: Best Seller για κάθε απαίτηση

Τελευταία Ενημέρωση
Υψηλή τεχνολογία, κορυφαία ασφάλεια, μέγιστη άνεση και ανώτερη ποιότητα κατασκευής προσφέρονται «πακέτο» με μια γκάμα που περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης, diesel, διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG), αλλά και την επερχόμενη plug-in υβριδική έκδοση, για μέγιστη οικονομία εδώ και τώρα. Το νέο Renault Captur μπορεί να καλύψει όλες τις ετερόκλητες ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή, πάντα με ασύγκριτη γαλλική φινέτσα.

Το ολοκαίνουργιο compact crossover της Renault, το Captur 2ης γενιάς, που παραλαμβάνει τη σκυτάλη από ένα εξαιρετικά πετυχημένο μοντέλο με πάνω από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις σε 90 χώρες από το 2013 μέχρι σήμερα, έρχεται να προσφέρει το «κάτι παραπάνω» στην κίνηση εκτός ασφάλτου, χάρη στη αυξημένη απόσταση από το έδαφος, συνδυασμένο με την ευελιξία των compact εξωτερικών διαστάσεων και την πληθωρικότητα ενός χρηστικού εσωτερικού, με premium κατασκευή.

Το νέο μοντέλο βασίζεται πάνω στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault που ενσωματώνει την υψηλή τεχνογνωσία της γαλλικής εταιρείας στον τομέα της ασφάλειας, γεγονός που συνέβαλε στην κατάκτηση των κορυφαίων 5 αστέρων στην αξιολόγηση του Euro NCAP, αλλά και να ενσωματώσει την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων της κατηγορίας και όχι μόνο.

Η πιο πλούσια γκάμα κινητήρων της κατηγορίας

Το νέο γαλλικό crossover μπαίνει στην αγορά εφοδιασμένο με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου/LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά, θα είναι διαθέσιμο και στην «επαναφορτιζόμενη» υβριδική έκδοση E-TECH Plug-in.

2019_-_new_renault_captur_tests_drive_in_greece_9.jpg

Όσον αφορά στους κινητήρες βενζίνης, η γκάμα ξεκινάει από τον 1.0 TCe των 100 ίππων, ενώ ο 1.3 TCe προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 130 και 155 ίππους, με τη 2η να συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων  (EDC), στο κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο Initiale Paris. O θρυλικός diesel κινητήρας 1.5 Blue dCi διατίθεται σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων. Στην έκδοση 1.0 TCe LPG των 100 ίππων, ο turbo κινητήρας βενζίνης που συνδυάζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, προσφέρει αυξημένη ροπή (170 Nm, έναντι 160 Nm του TCe 100), εκπομπές CO2 κατά 8% χαμηλότερες από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, αλλά και κορυφαία αυτονομία.

Τέλος, το επερχόμενο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης E-TECH Plug-in, βασίζεται σε δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου, για συνδυαστική απόδοση 160 ίππων, ενώ η μπαταρία των 9,8 kWh (400V) του επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 65 χιλιομέτρων σε αστικές συνθήκες κίνησης, πολύ χαμηλή συνδυαστική μέση κατανάλωση της τάξης του 1,5 lit./100 km (WLTP), με τις εκπομπές CO2 να μην ξεπερνούν τα 32 g/km.

renault2.jpg

Υψηλή τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας και της άνεσης

H παρουσία της υψηλής ψηφιακής τεχνολογίας είναι ιδιαίτερα έντονη στο Captur, αφού, εκτός των άλλων, στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται συστήματα που αναλαμβάνουν ακόμα και να φρενάρουν αυτόματα το αυτοκίνητο πριν ο οδηγός προλάβει να αντιδράσει ή να διατηρήσουν το αυτοκίνητο στη λωρίδα που κινείται, αποτρέποντας μια έξοδο από τον δρόμο λόγω απροσεξίας ή κόπωσης του οδηγού. Πιο συγκεκριμένα, στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται τα: Active Emergency Brake (Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης με λειτουργία Αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ), Traffic Sign Recognition with Speed Alert (Αναγνώριση Πινακίδων Τροχαίας με ειδοποίηση για το όριο ταχύτητας) και Lane Departure Warning System and Lane Keeping Assist (Προειδοποίηση Αποχώρησης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας και Υποβοήθηση Παραμονής σε αυτήν).

Προαιρετικά, προσφέρεται, μεταξύ άλλων, το Highway & Traffic Jam Companion, ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου (Level 2 / SAE), που, στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας.

renault3.jpg
Στο ανασχεδιασμένο και ποιοτικό εσωτερικό, εμφανής είναι η παρουσία της υψηλής τεχνολογίας

Παράλληλα, στο εσωτερικό βρίσκουμε ψηφιακές οθόνες τόσο για τον πίνακα οργάνων, όσο και για το σύστημα multimedia, με διάμετρο έως 10,25’’, που προσφέρουν τη μέγιστη επιφάνεια θέασης πληροφοριών στην κατηγορία. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη διαμόρφωση αποτύπωσης των πληροφοριών, έτσι όπως των εξυπηρετεί, ενώ από τη μεγάλη (έως 9,3’’) κάθετη οθόνη του συστήματος multimedia Easy Link μπορεί να έχει πρόσβαση στο σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του οχήματος Multi-Sense σε 3 modes: Eco, Comfort & My Sense.

Πρακτική σχεδίαση, υψηλής αισθητικής

Με μήκος 4,23 μέτρα, το νέο Renault Captur είναι κατά 11 cm μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ διαθέτει και κατά 2 cm μεγαλύτερο μεταξόνιο, φτάνοντας τα 2,43 μέτρα και εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες. Το εσωτερικό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο και ντυμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, ενώ αυξημένες είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Στο εξωτερικό του το νέο Captur έχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 90 χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν 18 ακόμα δυνατότητες εξατομίκευσης.

2019_-_new_renault_captur_tests_drive_in_greece_7.jpg

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 536 λίτρα, δηλαδή 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο 1ης γενιάς, ενώ η συνολική χωρητικότητα των διάφορων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Σημειώστε ότι ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος κατά μήκους 16 εκ.

Οι τιμές του νέου Renault Captur ξεκινούν από τα 16.880 ευρώ, ενώ σε ισχύ είναι προσφορά λανσαρίσματος με δώρο το μεταλλικό χρώμα και τις διχρωμίες, με όφελος για τον πελάτη έως 1.000 ευρώ, για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Σημειώστε, τέλος, ότι το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ