Ford: Η ήπια υβριδική τεχνολογία συμφέρει…

Ford: Η ήπια υβριδική τεχνολογία συμφέρει…

Τελευταία Ενημέρωση
Μειωμένο λειτουργικό κόστος και περιορισμένες εκπομπές CO2 προσφέρει το “mild hybrid” επιβατικό βαν Tourneo Custom της Ford

Με τον αναβαθμισμένο κινητήρα 2.0L EcoBlue diesel με ισχύ 185 ίππων και ροπή 415 Nm, ο οποίος προσφέρει στο Tourneo Custom βελτιωμένη κατανάλωση έως και 6% εφοδιάζεται τώρα το γνωστό μίνι bus της Ford.

Και η αναβάθμιση δεν σταματά εδώ, καθώς το Tourneo Custom είναι επίσης το πρώτο όχημα στην κατηγορία του με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt (“EcoBlue Hybrid” την ονομάζει η Ford) που προσφέρει περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 3%, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, με αυξημένο όφελος σε συνθήκες κυκλοφορίας στην πόλη.

Το Tourneo Custom είναι το μοναδικό όχημα στην κατηγορία του που προσφέρει έξι ατομικά καθίσματα και δυνατότητα συνεδριακής διάταξης για τις δύο πίσω σειρές, ενώ παράλληλα είναι διαθέσιμο σε 8-θέσιες και 9-θέσιες εκδόσεις, με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, με τη μεγαλύτερη σε μήκος από αυτές να παρέχει πρόσθετο χώρο αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων. Ενώ για την εξυπηρέτηση των επιβατών του, το Ford Tourneo Custom διαθέτει ενσωματωμένο modem FordPass Connect που μετατρέπει το όχημα σε Wi-Fi hotspot για τη σύνδεση έως και 10 συσκευών. Τέλος οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού να περιλαμβάνουν τώρα τα Active Park Assist και Lane-Keeping Aid.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το πετρελαιοκίνητο mild hybrid μοντέλο περιέχονται σε σχετικό δελτίο τύπου της Ford που χαρακτηριστικά αναφέρει:

«Οι βελτιώσεις στον προηγμένο κινητήρα 2.0L EcoBlue diesel της Ford περιλαμβάνουν αναβάθμιση του υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας ώστε να επιτυγχάνεται υψηλότερη ροπή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Την ίδια στιγμή, ένα σύστημα ψεκασμού καυσίμου που αυξάνει τη μέγιστη πίεση στα 2.200 bar συμβάλλει στην πιο αποδοτική καύση του μίγματος. Για μείωση των τριβών στα κινούμενα μέρη του κινητήρα, τα νέα, ατσάλινα έμβολα διαθέτουν διαφορετικό σχεδιασμό συγκριτικά με τα αντίστοιχα από χυτό αλουμίνιο της προηγούμενης γενιάς. Επίσης, μια αντλία λαδιού μεταβλητής ροής έρχεται να μειώσει τις απώλειες ισχύος προσαρμόζοντας την τροφοδοσία λαδιού στις ανάγκες του κινητήρα.

Ο κινητήρας πετυχαίνει βελτίωση απόδοσης έως 6%* (σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP), ενώ συμμορφώνεται με τα τελευταία, αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6. Επιπλέον της νέας έκδοσης των 185 ίππων, ο κινητήρας 2.0L EcoBlue διατίθεται επίσης σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 105 ίππων.

Η νέα, ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBlue Hybrid 48-volt, η οποία διατίθεται επιλεκτικά σε ορισμένες εκδόσεις που εφοδιάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την καλύτερη απόδοση. Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη επιτρέποντας αφενός την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, αφετέρου τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή επιπλέον ροπής στον κινητήρα υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία ορισμένων περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Η προηγμένη τεχνολογία Auto Start-Stop του EcoBlue Hybrid λειτουργεί στις περισσότερες των περιπτώσεων, όπως, για παράδειγμα, όταν το όχημα είναι σταματημένο με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ή όταν το αυτοκίνητο ρολάρει για να σταματήσει. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ταχύτητα ρολαρίσματος στην οποία λειτουργεί το Auto Start-Stop, επιλέγοντας τα 12 km/h, 16 km/h ή 20 km/h».

Όλοι οι κινητήρες του Tourneo Custom ωφελούνται, επίσης, από ένα επιλέξιμο προφίλ “ECO Mode” για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης».

 

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ