Πρόσβαση σε πρωτοποριακές ιδέες αποκτά η BMW

Πρόσβαση σε πρωτοποριακές ιδέες αποκτά η BMW

Τελευταία Ενημέρωση
Το BMW Startup Garage είναι ένα ειδικό τμήμα της γερμανικής εταιρίας που εξασφαλίζει έγκαιρη αξιοποίηση των καινοτομιών που προκύπτουν από startup επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο

Με περισσότερες από 1.500 startups από όλο τον κόσμο έρχεται σε επαφή κάθε χρόνο το BMW Startup Garage, που αποτελεί τμήμα της επιχειρηματικής μονάδας της εταιρίας με θέμα την Έρευνα, τις Νέες Τεχνολογίες και τις Καινοτομίες και εντοπίζει τις πιο καινοτόμες startups στο χώρο του επιχειρείν εδώ και τέσσερα χρόνια. Αν εκ πρώτης όψεως προκύψει ότι μία συγκεκριμένη καινοτομία ενδέχεται να έχει ενδιαφέρον για το BMW Group, αυτή εξετάζεται πιο λεπτομερώς. Περίπου 600 έως 800 startups περνούν από αξιολόγηση κάθε χρόνο προκειμένου να διαπιστωθεί εάν πληρούν τις προϋποθέσεις για την ένταξή τους στο πρόγραμμα του BMW Startup Garage. Μέχρι τώρα, πάνω από 50 ανερχόμενες εταιρίες τεχνολογίας έχουν ολοκληρώσει το startup πρόγραμμά τους.

«Οι startups μας βοηθούν να αντιληφθούμε καλύτερα τη μορφή της προσωπικής, συνδεδεμένης και βιώσιμης μετακίνησης σε ένα μελλοντικό κόσμο, να επινοήσουμε τις απαραίτητες λύσεις και να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι καινοτομίας και τεχνολογίας, προχωρώντας στο μέλλον», δήλωσε ο Bernhard Schambeck, Επικεφαλής του BMW Startup Garage.

Βασικό εργαλείο σε αυτή τη διαδικασία αποτελεί μοντέλο ‘Venture client’ παρέχει σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες άμεση πρόσβαση σε καινοτομίες startup. Αντί του ‘venture capital’ (κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών), το BMW Startup Garage καθιέρωσε το μοντέλο ‘venture client’, καθώς στο ξεκίνημά τους, πολλές startups δεν διαθέτουν ένα εμπορεύσιμο προϊόν. Σε αυτή τη φάση υψηλού ρίσκου, οι νεοφυείς εταιρίες συμπράττουν με το BMW Startup Garage, εξ ου και ο όρος ‘venture client’. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός λειτουργικού πρωτοτύπου στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος.

«Προσπαθούμε να εντάξουμε τις καλύτερες startups του κόσμου στο πρόγραμμά μας», εξήγησε η Melanie Rösler, υπεύθυνη προγράμματος του BMW Startup Garage. «Αναζητάμε καινοτόμες startup που θα αποβούν προς μεγάλο όφελος των προϊόντων, των υπηρεσιών, των συστημάτων ή των διαδικασιών μας».

Το BMW Group δρέπει τα οφέλη της πρώιμης πρόσβασης στις καινοτομίες και της δυνατότητας εξατομίκευσης της τεχνολογίας πριν αυτή κυκλοφορήσει στην αγορά. Οι startups, από την άλλη, αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για τα τεκταινόμενα στο χώρο της αυτοκίνησης, μπορούν να χτίζουν ένα δίκτυο επαφών εντός της εταιρίας και αποκομίζουν πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση του επιχειρησιακού τους σχεδίου προκειμένου να αποκτήσουν ‘πάτημα’ στη βιομηχανία αυτοκινήτου.

Το δίκτυο αναζήτησης τεχνολογιών του BMW Group έχει παγκόσμια εμβέλεια. Το BMW Startup Garage διοικεί μικρές, ευέλικτες ομάδες εγκατεστημένες σε διεθνή κέντρα τεχνολογίας. Τώρα, έχει εκπροσώπους που εργάζονται στα Γραφεία Τεχνολογίας του BMW Group στη Σίλικον Βάλεϊ, στη Σαγκάη, στη Σεούλ και στο Τόκιο. Σε αυτά θα προστεθεί ένα ακόμα στο Τελ Αβίβ το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Ενώ το BMW Startup Garage αρχικά εστίασε πρωτίστως σε καινοτομίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του BMW Group, από το 2018, το πρόγραμμά του επεκτάθηκε σε καινοτόμες startup για όλες τις επιχειρηματικές μονάδες. «Το ευρύ φάσμα θεμάτων με τα οποία ασχολούμαστε κάνει τη δουλειά μας στο Garage άκρως συναρπαστική και απαιτητική», σχολίασε με ενθουσιασμό η Alexandra Renner, Επικεφαλής Startup για Έρευνα & Εξέλιξη (R&D). «Μία συνηθισμένη εργάσιμη μέρα μπορεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία εσωτερικού ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος με τη συμβολή των startups το πρωί, ενώ το απόγευμα η προσοχή μας να στρέφεται σε καινοτομίες για αυτόνομη οδήγηση». Συνολικά 26 startups ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα του BMW Startup Garage το 2018.

Η υποστήριξη που λαμβάνουν οι startups κατά τη διάρκεια του προγράμματος βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: Build (Δημιουργία), Sell (Πώληση), Learn (Μάθηση) και Network (Δίκτυο). Οι πυλώνες Build και Sell περιλαμβάνουν την εκτέλεση του πιλοτικού project και την κατάστρωση ενός επιχειρησιακού σχεδίου. Ένα από τα στοιχεία των πυλώνων Network και Learn είναι η εκδήλωση Deep Drive Days, όπου σεμινάρια και ομιλίες προσφέρουν στις startups την ευκαιρία να μοιράζονται ιδέες και, σταδιακά, να δικτυώνονται με εργαζόμενους από διάφορα τμήματα του BMW Group. Και οι τέσσερις πυλώνες είναι σχεδιασμένοι για να ισχυροποιήσουν μακροχρόνιες επιχειρηματικές σχέσεις με το BMW Group.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ