Νέο Ford Transit με αυξημένο ωφέλιμο φορτίο

Νέο Ford Transit με αυξημένο ωφέλιμο φορτίο

Τελευταία Ενημέρωση
80 κιλά επιπλέον φορτίο θα μπορεί να μεταφέρει το νέο Transit, που θα κυκλοφορήσει και σε ήπια υβριδική έκδοση, προσφέροντας παράλληλα μειωμένη κατανάλωση

Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη μεταφορική δυνατότητα είναι τα αποτελέσματα της αξιοποίησης του προγράμματος εξοικονόμησης βάρους και της σχεδίασης του νέου επαγγελματικού Ford μέσω υπολογιστή (CAD), αλλά και της χρήσης τεχνολογιών από τον τομέα αεροδιαστημικής βιομηχανίας. 

Το ωφέλιμο φορτίο του νέου Ford Transit, που θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες, αυξάνεται λοιπόν κατά 80 κιλά, αφού το νέο μοντέλο έχει υποβληθεί στη σχετική… δίαιτα και είναι το πρώτο επαγγελματικό όχημα της Ford στην Ευρώπη που διατίθεται με αλουμινένιο καπό. Εφαρμόζοντας μία μέθοδο «μέγιστου οφέλους», εκατοντάδες εξαρτήματα βελτιώθηκαν ως προς το βάρος και την αντοχή τους.

 Οι μειώσεις βάρους σε όλους τους τομείς του οχήματος - μερικές φορές λιγότερο από 0,5 κιλά για κάθε εξάρτημα – ήταν αυτή που τελικώς απέφερε τη συνολική εξοικονόμηση των 80 κιλών. Το νέο Transit προσφέρει επίσης μειωμένη - έως και κατά 7% - κατανάλωση καυσίμου, χάρη σ’ ένα νέο σύστημα κίνησης που περιλαμβάνει μία αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων 2.0L EcoBlue diesel με εκπομπές CO2 από 156 g/km, μία ισχυρότερη έκδοση 185 ίππων κι ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς. 

Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, είναι διαθέσιμη και μία έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBlue Hybrid 48-volt με εκπομπές CO2 από 144 g/km που περιορίζει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση του κινητήρα 2.0L EcoBlue κατά 8% σε συνθήκες πόλης με συχνά «σταμάτα-ξεκίνα».

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ