BMW 8 Coupe: Η ομορφιά των επιδόσεων

BMW 8 Coupe: Η ομορφιά των επιδόσεων

Τελευταία Ενημέρωση
Όταν η τεχνολογία συναντά το design γεννιόνται αυτοκίνητα όπως η νέα «οχτάρα», που έχει τον τρόπο να σε συγκινεί και όταν την κοιτάζεις, και όταν την οδηγείς.

Ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινήτων που είναι αυτό ακριβώς που δείχνει η εξωτερική τους εμφάνιση. Ο λόγος για τη νέα BMW 8 Coupe -ένα μοντέλο πέρα και πάνω από κάθε αμφιβολία σπορ - που θα δούμε να λανσάρεται το Νοέμβριο, αρχικά σε δύο εκδόσεις: μία βενζινοκίνητη, την BMW M850i xDrive Coupe M Performance 530 PS και μία πετρελαιοκίνητη BMW 840d xDrive Coupe 320 PS. 

Αναπόφευκτα ξεκινάμε από τους κινητήρες, στοιχείο καθοριστικό για τις επιδόσεις, με τη νέα γενιά του V8 βενζινοκινητήρα 4.395 cm3 “M Performance” TwinPower Turbo να αποδίδει 530 ίππους/5.500-6.000 στρ./λεπτό, χάρη στους νέους “twin-scroll” υπερσυμπιεστές που τοποθετούνται στον σχήματος V χώρο μεταξύ των συστοιχιών των κυλίνδρων, στο νέο σύστημα ψεκασμού, αλλά και χάρη στα συστήματα μεταβλητού χρονισμού VALVETRONIC και Double-VANOS. Η μέγιστη ισχύς είναι αυξημένη σε σύγκριση με προγενέστερες μονάδες κατά 68 ίππους χωρίς αύξηση βάρους, ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.600 rpm. 

Ο εξακύλινδρος εν σειρά diesel 2993 cm3 των 320 ίππων είναι εξοπλισμένος με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που περιλαμβάνει υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων και ψεκασμό common-rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και μέγιστη πίεση 2.500 bar. Και αν η ισχύς του εξακύλινδρου σε σύγκριση με τον V8 σας φανεί μικρή, τότε έχετε υπόψη ότι η ροπή του είναι άκρως ανταγωνιστική: 680 Nm / 1750 – 2250 στρ./λεπτό, κάτι που εξηγεί το γεγονός ότι για τα 0-100 km/h η 840d χρειάζεται μόνο 4,5’’, ικανοποιώντας και τους πιο απαιτητικούς. Οι απολύτως αμετανόητοι βέβαια, αναπόφευκτα θα προτιμήσουν τα 3,7’’ που προσφέρει η M850i – ενώ όλοι θα πρέπει να αρκεστούν στην κοινή τελική ταχύτητα των 250 km/h. 

Και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP, καθώς ο πρώτος διαθέτει φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και ο δεύτερος είναι εφοδιασμένος με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, φίλτρο σωματιδίων και καταλύτη δέσμευσης οξειδίων του αζώτου (NOx) – τεχνολογία SCR, ενώ και στις δύο περιπτώσεις, τη μετάδοση ισχύος αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ ταχυτήτων. Σημειώνουμε ότι η μετάδοση της κίνησης στους 4 τροχούς που εξασφαλίζει το σύστημα X-Drive φροντίζει για το πιο ομαλό πέρασμα της ισχύος στην άσφαλτο, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και την οδική συμπεριφορά.

Βεβαίως η τεχνολογία δεν σταματά στους κινητήρες – κάθε άλλο μάλιστα, αφού το νέο μοντέλο εξελίχθηκε με βάση την αγωνιστική BMW M8 GTE. Στη νέα BMW 8 συναντάμε λοιπόν πολλά στοιχεία «δανεικά» από τους αγώνες ταχύτητας, καθώς για την κατασκευή του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε άφθονο αλουμίνιο, μαγνήσιο και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Προσοχή δόθηκε επίσης στην κατανομή του βάρους μπρος-πίσω, στην απόσταση του κέντρου βάρους από το έδαφος, αλλά και στον περιορισμό της αεροδυναμικής αντίστασης και της άντωσης.

Το σπορ μενού συμπληρώνουν το πίσω μπλοκέ διαφορικό, η ανάρτηση Adaptive M, και το «ενεργό» σύστημα διεύθυνσης Integral Active Steering, ενώ για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, η BMW μας πληροφορεί ότι διατίθενται προαιρετικά για την BMW M850i xDrive Coupe ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί.

Αν, τώρα, σας φανεί «μακριά» και «φαρδιά» η νέα BMW 8, δεν θα έχετε άδικο, αφού το  χαμηλωμένο αμάξωμα έχει μήκος 4.843 mm, πλάτος 1.902 mm, ύψος 1.341 mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.822 mm, προσφέροντας τέσσερις θέσεις για επιβάτες και χώρο αποσκευών 420 λίτρων.

Η απαραίτητη αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό εξασφαλίζεται με την στάνταρ δερμάτινη επένδυση για το ταμπλό και τις πόρτες, τα δερμάτινα σπορ καθίσματα ενώ στις επιλογές υψηλής ποιότητας περιλαμβάνεται σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, BMW Display Key και ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τη νέα φιλοσοφία απεικόνισης και ελέγχου BMW Operating System 7.0 BMW Live Cockpit Professional με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και Control Display 10,25 ιντσών με μοντέρνα γραφικά, ενώ η τελευταία γενιά BMW Head-Up Display έχει 16% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής, βελτιστοποιημένα 3D γραφικά και πρόσθετο περιεχόμενο απεικόνισης. Τέλος, πολυάριθμα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως ο ευφυής αυτόματος πιλότος, η διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας και η νυχτερινή όραση αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ