Mercedes Βenz-eqc 400 4matic: Το αστέρι των μηδενικών ρύπων

Mercedes Βenz-eqc 400 4matic: Το αστέρι των μηδενικών ρύπων

Τελευταία Ενημέρωση
H Mercedes-Benz μπαίνει με κάθε επισημότητα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, ανακοινώνοντας επίσημο τιμοκατάλογο και εξοπλισμό του πρώτου της «πράσινου» SUV.

Με ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού λανσάρεται στη χώρα μας η νέα Mercedes EQC, που δεν είναι απλώς το πρώτο ηλεκτρικό SUV της φημισμένης εταιρείας της Στουτγκάρδης, αλλά και ο πρωτοπόρος της νέας μάρκας «EQ», που εκπροσωπεί ό,τι πιο προηγμένο διαθέτουν οι Γερμανοί – τουλάχιστον στον τομέα της τεχνολογίας.

Μια μάρκα, λοιπόν, και ένα μοντέλο ενταγμένα στον στρατηγικό σχεδιασμό CASE της Mercedes - Connected (διασύνδεση), Autonomous (αυτόνομη οδήγηση), Shared & Services (ευέλικτη/κοινή χρήση και υπηρεσίες) και Electric (ηλεκτροκίνηση) θα δοκιμάσουν την τύχη τους και στη χώρα μας, επιδιώκοντας να αποσπάσουν κάποιο μικρό μερίδιο από την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που μπορεί να βρίσκεται ακόμα σε βρεφικό στάδιο, αλλά είναι γραφτό της να αναπτυχθεί έστω και με αργούς ρυθμούς.

Το αυξημένο ύψος και βεβαίως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος μαρτυρά τον SUV χαρακτήρα της, ωστόσο το design της δεν είναι «τετραγωνισμένο», καθώς η οροφή έχει μια κλίση που παραπέμπει στο προφίλ ενός κουπέ μοντέλου, χωρίς όμως να στερεί χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Δύο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κινήσουν και τους τέσσερις τροχούς –και να δικαιολογήσουν το λογότυπο «4MATIC»–, ενώ με τους 408 ίππους τους δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κινήσουν ταχύτατα το ογκώδες και βαρύ αυτοκίνητο, προσφέροντας σπορ επιδόσεις.

Και μη σας ξενίζουν τα «λιγοστά» χιλιόμετρα της τελικής ταχύτητας – αποτελούν προϊόν της παρέμβασης των ηλεκτρονικών προς διαφύλαξη της αυτονομίας, που βεβαίως μόνο μικρή δεν είναι, αφού θεωρητικά μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 471 χλμ. (στον κύκλο NEDC).

Premium τεχνολογία

Η νέα ηλεκτροκίνητη Mercedes δεν κατασκευάζεται σε κάποια εξωτική εγκατάσταση, αλλά στην τρέχουσα γραμμή παραγωγής των C-Class, GLC και GLC Coupé, στο εργοστάσιο της Βρέμης, όπου η παραγωγή γίνεται ψηφιακά, ευέλικτα και με σεβασμό στο περιβάλλον. Είναι δε έτοιμη να δεχτεί παραγγελίες και στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης τα 79.360 ευρώ, προσφέροντας πλήθος υπηρεσιών και έναν βασικό εξοπλισμό αντάξιο του ονόματος της εταιρείας, καθώς περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σύστημα MBUX, που ενσωματώνει υπηρεσίες οι οποίες εξελίχθηκαν ειδικά για τη μάρκα EQ και αποτελεί ένα από τα highlights της νέας EQC.

Για παράδειγμα, το σύστημα πλοήγησης έχει τη δυνατότητα εύρεσης της ιδανικής διαδρομής με γνώμονα τη μεγαλύτερη αυτονομία καθώς και της αναγνώρισης σταθμών φόρτισης, ενώ μπορεί να ενεργοποιήσει και τον κλιματισμό εξ αποστάσεως, ώστε ο χώρος επιβατών να έχει τη «σωστή» θερμοκρασία πριν ακόμη μπούμε στο αυτοκίνητο.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει καλώδια φόρτισης Type 2 /Mode 3 για Wallbox (4 μέτρα), καλώδιο φόρτισης (mode2) για οικιακή πρίζα (4 μέτρα), δυνατότητα φόρτισης σε συσκευές AC 7,4kW και ταχυφορτιστές DC 110kW, ήχο προειδοποίησης πεζών, ζάντες αλουμινίου 19’’, οθόνη πολυμέσων 10,25’’, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25’’, φώτα multibeam Full-LED με σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης της μεγάλης σκάλας, αλλά και ένα πλήθος από συστήματα υποβοήθησης τελευταίας τεχνολογίας, όπως η ενεργή διατήρηση λωρίδας, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, η αποτροπή σύγκρουσης, αλλά και το Dynamic Select (με λειτουργίες EV), το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και πέντε επίπεδα ανάκτησης ενέργειας που μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τη διαδρομή που ακολουθεί.

Περιλαμβάνει, επίσης, μια σειρά από στοιχεία που ενισχύουν τον premium χαρακτήρα του μοντέλου, όπως η υπηρεσία «Mercedes Me Charge», η οποία προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης πολλών παρόχων πέρα από τα εθνικά σύνορα – δωρεάν για τρία χρόνια, η αυτόματη λειτουργία της πόρτας του χώρου αποσκευών, το προηγμένο ηχοσύστημα κ.ά

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ