Ομαδική αγωγή των επιβατών στη Ryanair για την 16ωρη «Οδύσσεια» (vid)
Ryanair/(AP Photo/Martin Meissner)

Ομαδική αγωγή των επιβατών στη Ryanair για την 16ωρη «Οδύσσεια» (vid)

Τελευταία Ενημέρωση
Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες της πτήσης της Ryanair, οι οποίοι μίλησαν στην κάμερα του Open TV.

Η  «Οδύσσεια» των επιβατών της πτήσης της Ryanair που προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας αναμένεται να έχει και μια νέα διάσταση  καθώς οι επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης έχουν αποφασίσει να κινηθούν νομικά εντός των επόμενων ημερών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.

Κάποιοι από τους επιβάτες που επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean, μίλησαν στο OPEN, μόλις έφτασαν στη Θεσσαλονίκη, και περιέγραψαν τα όσα προηγήθηκαν. Για 16 ώρες διέσχισαν στην ουσία τα Βαλκάνια, χωρίς να παίρνουν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματά τους. 

«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών, ενώ ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια» Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί». 

«Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες. Μία επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα λέει πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο .

Σπίρτζης: Ερευνα για το συμβάν

Ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης εξέφρασε για δεύτερη φορά τη δυσαρέσκειά του για το συμβάν και έκανε γνωστό πως έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να διαπιστωθεί το τι ακριβώς συνέβη με την συγκεκριμένη πτήση.  «Αυτό που έγινε με την εταιρεία Ryanair, δηλαδή να μην προσγειωθεί το αεροπλάνο σε ένα κοντινό αεροδρόμιο της χώρας και να μεταφερθούν οι επιβάτες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά είναι απαράδεκτο. Έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να διερευνήσουν κάθετι που έγινε» ανέφερε σε δηλώσεις του ο υπουργός.

Στην Κομισιόν έφτασε το θέμα

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, κατέθεσε επείγουσα ερώτηση στην Κομισιόν, αναφορικά με το περιστατικό της Ryanair που ταλαιπώρησε εκατοντάδες Έλληνες επιβάτες κατά την πτήση Λονδίνο – Θεσσαλονίκη – Τιμισοάρα. «Η Κομισιόν να αναλάβει πρωτοβουλίες που θέτουν τους επιβάτες και τα δικαιώματά τους σε προτεραιότητα, όταν αυτά συγκρούονται με τέτοιες πολιτικές χαμηλού κόστους των αεροπορικών εταιριών», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδημούλης, κάνοντας αναφορά στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261/2004 ο οποίος αναφέρει ρητά ότι η αεροπορική εταιρία φερει την ευθύνη των επιλογών αναφορικά με τέτοιες έκτακτες συνθήκες. Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ζητεί από την Κομισιόν να λάβει πρωτοβουλίες οι οποίες «θα θέτουν πραγματικά σε προτεραιότητα τους επιβάτες και την ασφαλή και δίκαιη μεταχείρισή τους». 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ