Λαύριο

Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Τσεσμέ - Λαύριο από τον Ιούνιο

Τελευταία Ενημέρωση
Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες

Στην καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, προχωρούν ναυτιλιακοί πράκτορες των δύο χωρών. Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι επτά ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών. Η πιθανή επιτυχία της γραμμής δεν αποκλείεται να δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις τόσο στην ελληνική ακτοπλοϊκή βιομηχανία όσο και στην τουρκική.

Η εταιρεία που ονομάζεται «Aegean.Sea.Ways» (http://aegeanseaways.gr) έχει έδρα την Κωνσταντινούπολη. Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι ο Bülent Ipek ενώ την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.

Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες των δύο χωρών, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων.

Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση που αναμένεται, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, να ξεκινήσει τα δρομολόγιά της από τις 2 Ιουνίου, ανέφερε ότι η διάρκεια της διαδρομής θα είναι επτά ώρες και στόχος είναι να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλο τον χρόνο.

«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Hellenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη», ανέφερε ο κ. Καρακάνης. Τόνισε ότι αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.

Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής, σημείωσε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.

«Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από Ιράν και Αζερμπαϊτζαν προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους», δηλώνει ο επικεφαλής της ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ με έδρα τον Πειραιά.

«Ένας οδηγός φορτηγού ή τουρίστας ή επιβάτης φθάνοντας από την Ανκόνα συνήθως έβγαινε με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα διανύοντας από εκεί περίπου 600 με 700 χιλιόμετρα μέσω της Εγνατίας Οδού με μία αναμονή στα τουρκικά σύνορα 6 με 7 ώρες τον χειμώνα και που το καλοκαίρι μπορεί να έφθανε τις 12 ώρες για να φθάσει στη Σμύρνη ή πιο βαθιά στην τουρκική ενδοχώρα μετά από 6 έως 10 ώρες επιπλέον οδήγησης» τόνισε.

Δήλωσε ότι «τώρα με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη».

Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς ενώ πρόσφατα έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers.θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. Τα πλοίο θα φεύγει από τη Σμύρνη στις 7 ώρα το πρωί και θα είναι στο Λαύριο στις 2 ώρα το μεσημέρι ενώ θα φεύγει 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας από το Λαύριο για να φτάνει στις 1 τα μεσάνυχτα στο Τσεσμέ».

Η πόλη του Λαυρίου αλλά και του Τσεσμέ, εξήγησε, αναβαθμίζονται και πλέον θα είναι κέντρα τουριστικής αλλά και εμπορικής κίνησης.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ