Πανελλαδική στάση εργασίας των οδηγών ταξί
Φωτογραφία Αρχείου (Eurokinissi/Στέλιος Μίσινας)

Πανελλαδική στάση εργασίας των οδηγών ταξί

Σε 12ωρη στάση εργασίας προχωρούν στις 8 Νοεμβρίου οι οδηγοί ταξί. Το πρωί της ίδιας μέρας θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων

Κινητοποιήσεις προγραμματίζουν την Πέμπτη οι οδηγοί ταξί, καθώς εκείνη την ημέρα εκδικάζεται στα δικαστήρια της Ευελπίδων η αγωγή της BEAT κατά του προέδρου της Ομοσπονδίας των Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση. 

Λόγω της εκδίκασης της υπόθεσης, οι οδηγοί θα πραγματοποιήσουν 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας από τις 4:00 τα ξημερώματα έως τις 4:00 το μεσημέρι. Παράλληλα, στις 9:00 το πρωί, τα στελέχη της Ομοσπονδίας των Ταξί θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων. 

Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις 6 Νοεμβρίου η ηγεσία της Ομοσπονδίας των Ταξί, αναφέρθηκε ότι το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης γίνεται πιο αυστηρό ενώ μετά τον παροπλισμό της εταιρείας Uber το μεταφορικό έργο των ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%.

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, ορισμένες διαμεσολαβητικές εταιρείες νοθεύουν τον ανταγωνισμό είτε με παράνομες προσφορές είτε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας είτε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή. Οι συγκεκριμένες πρακτικές προσκρούουν πλέον στον Ν. 4530/2018 και στον Ν. 4446/16. Είναι, πλέον, ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν τον νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιές πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.

Ποια είναι τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης

Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης, μάρτυρες υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου θα είναι, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της Ομοσπονδίας των Ταξί στην Ευελπίδων είναι:

- Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.

- Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

- Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, που διέπει την αστική μεταφορά.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ