Βαμμένες με αίμα οι διαβάσεις πεζών όπου περνούν τρένα (vid)
(Intime)

Βαμμένες με αίμα οι διαβάσεις πεζών όπου περνούν τρένα (vid)

Τελευταία Ενημέρωση
Το ατύχημα που έγινε μεταξύ συρμού και λεωφορείου δεν είναι το μοναδικό

Το ατύχημα που συνέβη το πρωί της Παρασκευής στη Λιοσίων, μεταξύ συρμού του προαστιακού και λεωφορείου δεν είναι το μοναδικό στο συγκεκριμένο σημείο. Σύμφωνα με το Star κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου υπάρχουν και άλλες πολύ επικίνδυνες διαβάσεις για πεζούς.  

Τα καμπανάκια χτυπούν και οι μπάρες κατεβαίνουν. Είναι η προειδοποίηση πως η αμαξοστοιχία πλησιάζει τη διάβαση. Οι οδηγοί πρέπει να απομακρυνθούν και οι πεζοί να περιμένουν, αλλιώς τα αποτελέσματα είναι δραματικά.

«Έχουν σκοτωθεί άνθρωποι, έχουν κοπεί τα πόδια ενός παιδιού με το ποδήλατο, έχουν γίνει πάρα πολλά πράγματα εδώ» λέει κάτοικος της περιοχής. Η ισόπεδη διάβαση όπου έγινε το ατύχημα με το λεωφορείο ονομάζεται αυτόματη διάβαση καθώς υπάρχει ειδικός μηχανισμός για να κατεβαίνουν οι μπάρες μόνες τους. Με παρόμοιο τρόπο λειτουργούν όλες οι αντίστοιχες διαβάσεις στο εξωτερικό.  

«Υπάρχει μια συσκευή επί της σιδηροδρομικής τροχιάς, όταν εκεί πέρα περνάει το τρένο, δίνει αυτόματη εντολή και κατεβαίνουν οι αυτόματες μπάρες. Ο κόσμος πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι προτεραιότητα έχει το τρένο. Δεν κλείνουμε τη σιδηροδρομική γραμμή το τρένο δεν προλαβαίνει να φρενάρει» σημειώνει ο Ανδρέας Μπούρας, πρόεδρος της Ένωσης Σταθμαρχών. 

Βγαίνοντας από τη στροφή ο μηχανοδηγός έχει πάρα πολύ περιορισμένη ορατότητα. Από τη στιγμή που θα μπει στην ευθεία, η απόσταση για να φρενάρει είναι πάρα πολύ μικρή. Λίγα μέτρα μακριά από το σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια άλλη διάβαση για πεζούς. Σύμφωνα με τους μηχανοδηγούς, αυτές οι διαβάσεις έχουν διανοιχτεί από τους δήμους και είναι πολύ επικίνδυνες.

Μόλις πριν από ένα μήνα το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR είχε αναδείξει τον κίνδυνο που διατρέχουν οι πεζοί από τις αφύλακτες διαβάσεις, οι οποίες υπάρχουν σε πολλά σημεία του κέντρου, όπως το Γκάζι και τα Σεπόλια. Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν να ολοκληρωθεί γρήγορα  η υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου ώστε να μην κινδυνεύουν όποτε περνούν οι αμαξοστοιχίες.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ