Skip to main content

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπεγράφη η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια
Φωτογραφία αρχείου (Eurokinissi)

Υπεγράφη η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια

Τελευταία Ενημέρωση
«Έπεσαν» οι υπογραφές για το πολύπαθο έργο της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο ύψος των Σεπολίων μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της αναδόχου κοινοπραξίας INTRAKAT - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ

«Έπεσαν» οι υπογραφές για το πολύπαθο έργο της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο ύψος των Σεπολίων μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της αναδόχου κοινοπραξίας INTRAKAT - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ.

Πρόκειται για το σιδηροδρομικό έργο «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων», το οποίο θα ολοκληρωθεί σε περίπου 4,5 χρόνια και αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής.

Η υπογειοποίηση της γραμμής αναμένεται να αλλάξει την όψη των Σεπολίων αποδίδοντας στους κατοίκους ελεύθερο χώρο πρασίνου και αυξάνοντας την ασφάλεια με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων μέσω της κατάργησης των αφύλακτων ισόπεδων διαβάσεων. Παράλληλα θα επιφέρει αύξηση στη χωρητικότητα της γραμμής οδηγώντας στην πύκνωση των δρομολογίων.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. υποβαθμισμένου / υπογειοποιημένου, ο οποίος ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών προς Θεσσαλονίκη και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες στην περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

Ο νέος σιδηροδρομικός διάδρομος θα είναι διπλής διατομής. Ο ανατολικός ημιδιάδρομος θα εξυπηρετεί την κίνηση των προαστιακών συρμών, ενώ ο δυτικός την κίνηση των υπεραστικών.

Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά – πρώτα ο Δυτικός διάδρομος και κατόπιν ο Ανατολικός.

Το έργο θα συμβάλλει στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, κυρίως λόγω:

* Της ουσιαστικής ενοποίησης του συνόλου της έκτασης της οδού, που μέχρι σήμερα είναι διαχωρισμένη από το «φράγμα» του σιδηροδρόμου.

* Της απόδοσης μιας κεντρικής πράσινης νησίδας στην γειτονιά.

* Της ελαχιστοποίησης της όχλησης του θορύβου.

* Της βελτίωσης της ποιότητας της ατμόσφαιρας.

Η απόδοση της αποδεσμευμένης έκτασης στους κατοίκους, με εμπλουτισμό της με «χρήσεις γειτονιάς», με σημαντική αύξηση του πρασίνου και με οργάνωση του αστικού εξοπλισμού, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση όλων των γύρω περιοχών της Αθήνας.

Το έργο προκηρύχθηκε (καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών) στις 28/12/2017 με Προϋπολογισμό Μελέτης 122.000.000,00 ευρώ. Ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ INTRAKAT - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ, με Μέση Τεκμαρτή Έκπτωση : 45,71% (Προϋπολογισμός Προσφοράς : 66.580.539,74 ευρώ).

Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι 52 μήνες, ενώ το έργο συγχρηματοδοτείται από τον χρηματοδοτικό Μηχανισμό Connecting Europe facility (CEF).

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ