Πάνω από 25.000 αιτήματα την εβδομάδα εξυπηρετούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ

Πάνω από 25.000 αιτήματα την εβδομάδα εξυπηρετούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ

Οδηγίες του Ομίλου για την ασφαλή επίσκεψη του τεχνικού στο σπίτι

Πάνω από 25.000 αιτήματα συνδρομητών για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καλούνται να διεκπεραιώσουν κάθε εβδομάδα οι περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, οι οποίοι εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ακόμα και εν μέσω πανδημίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΤΕ, αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες, ενώ με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ σημειώνει ότι λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Ωστόσο για τη μεγαλύτερη ασφάλεια όλων ο ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του που έχουν καλέσει τεχνική βοήθεια να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω οδηγίες πριν την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

- Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.

- Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.

- Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.

- Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.

- Η τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

«Οι τεχνικοί πεδίου του Ομίλου ΟΤΕ, σε κάθε άκρη της Ελλάδας, καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να στηρίξουν τους πελάτες μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Έχουμε δώσει ειδικές οδηγίες στους ανθρώπους μας και τους έχουμε εξοπλίσει με τα απαραίτητα μέσα προστασίας. Καλούμε και τους πελάτες μας να είναι το ίδιο προσεκτικοί, για την υγεία και την ασφάλεια όλων. Σε αυτόν τον αγώνα ενάντια στον κορονοϊό, είμαστε όλοι μαζί», σημείωσε ο Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

Πάνω από 25.000 αιτήματα την εβδομάδα εξυπηρετούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ
Πάνω από 25.000 αιτήματα την εβδομάδα εξυπηρετούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ