Sky Express: Τι απαντά για την ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης Αθήνα-Κεφαλονιά
«Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Sky Express🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Στο συνδυασμό τεχνικής βλάβης στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας αλλά και στις καιρικές συνθήκες, οι οποίες δυσκόλεψαν την επαναπροσέγγιση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, αποδίδει η αεροπορική εταιρία Sky Express με ανακοίνωσή της τη μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης Αθήνα – Κεφαλονιά το απόγευμα της Κυριακής.
Συγκεκριμένα, η εταιρία στην ανακοίνωσή της επισημαίνει: «Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο. Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας» καταλήγει.
Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τον θάνατο της Τζωρτζίνας
Αυξάνεται στα 830 ευρώ ο κατώτατος μισθός: Πότε η εφαρμογή - Η εισήγηση Μητσοτάκη
Φρίκη στην Καρδίτσα: Τα σενάρια για τον θάνατο της ηλικιωμένης που βρέθηκε ακέφαλη
Δημήτρης Κόκοτας: «Πάει αρκετά καλά» λέει η σύζυγός του - Πολύ κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr