Ανακαλύφθηκαν 85 «ανέγγιχτες» πατημασιές δεινοσαύρων τουλάχιστον 100 εκατομμυρίων ετών

Δεκάδες καλά διατηρημένες πατημασιές δεινοσαύρων, ηλικίας σχεδόν 100 εκατομμυρίων ετών, ήλθαν στο φως στο ανατολικό Σάσεξ της Βρετανίας. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, με επικεφαλής τον 'Αντονι Σιλίτο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό παλαιογεωγραφίας-παλαιοκλιματολογίας-παλαιοοικολογίας "Palaeogeography, Palaeoclimatology, Palaeoecology", σύμφωνα με το BBC και την «Independent», διέκριναν τουλάχιστον επτά διαφορετικά είδη δεινοσαύρων.

Τα 85 απολιθώματα -όλα από την πρώιμη Κρητιδική περίοδο- αποκαλύφθηκαν μετά από διάβρωση του εδάφους λόγω έντονων βροχοπτώσεων στην απόκρημνη παράκτια τοποθεσία του Χέιστινγκς, όπου υπήρξε κατάρρευση ασβεστολιθικών πετρωμάτων. Οι πατημασιές έχουν μήκος δύο έως άνω των 60 εκατοστών και είναι εντυπωσιακά καλοδιατηρημένες, ώστε φαίνονται λεπτομέρειες της ανατομίας τους.

Η περιοχή που έγινε η ανακάλυψη, εκτιμάται ότι κάποτε βρισκόταν κοντά σε πηγή νερού, καθώς κοντά στις πατημασιές βρέθηκαν επίσης απολιθώματα φυτά και ζώα. Οι παλαιοντολόγοι πιστεύουν ότι θα βρουν και άλλα απολιθώματα στην ίδια περιοχή.