Κισσός του Διαβόλου
Κισσό του Διαβόλου

Οι επιστήμονες δημιούργησαν φυτό-χίμαιρα που καθαρίζει την ατμόσφαιρα

Εισήγαγαν στον Κισσό του Διαβόλου DNA λαγού

Ένα φυτό  εσωτερικού χώρου με DNA λαγού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ατμοσφαιρικής μόλυνσης εντός των κατοικιών, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Επιστήμονες αποκάλυψαν ότι εισάγοντας γονίδιο λαγού στο φυτό «Κισσός του Διαβόλου», τότε αυτό αποκτά τη δυνατότητα να καθαρίζει τον αέρα του περιβάλλοντος χώρου από βιοδιασπώμενα χημικά, τα οποία σε μεγάλες συγκεντρώσεις μπορούν να βλάψουν την υγεία.  Σύμφωνα με τους ερευνητές, το αέριο βενζόλιο και το χλωροφόρμιο καταλήγουν μέσα στις κατοικίες, ως αποτέλεσμα των καθημερινών δραστηριοτήτων μας.

Σύμφωνα με προηγούμενες  μελέτες, υπάρχουν και άλλα φυτά τα οποία μπορούν να αφαιρούν τα εν λόγω χημικά από την ατμόσφαιρα όχι όμως με τους ρυθμούς που μπορεί να το κάνει ο γενετικά τροποποιημένος  «Κισσός του Διαβόλου».

Σε μία προσπάθεια να μειώσουν την έκθεση του άρθρου του ανθρώπου σε τέτοιου είδους ουσίες, εισήγαγαν μία συνθετική εκδοχή γονιδίου του λαγού γνωστό και ως P450 2e1, σε αυτό του κισσού. Το γονίδιο αυτό βρίσκεται σε πολλά θηλαστικά Ακόμη και στους ανθρώπους και παράγει ένα ένσημο το οποίο διασπά μία μεγάλη γκάμα από χημικά στο σώμα.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο ακαδημαϊκό έντυπο  Environmental Science and Technology.