Netflix: Δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα στο Facebook
«Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Η επίσημη τοποθέτηση του Netflix σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, είναι κατηγορηματική.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό.
Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
Κόντρα στη Βουλή για την πρόταση δυσπιστίας - Αργά το βράδυ η ψηφοφορία
Την Παρασκευή οι ανακοινώσεις για την αύξηση του κατώτατου μισθού - Τα ποσά που «κλειδώνουν»
Προέβλεψαν οι Simpsons (και) την κατάρρευσης της γέφυρας της Βαλτιμόρης; Το επεισόδιο με το εμπορικό πλοίο...
Μπαλτάκος: «Tελικός κεκλεισμένων των θυρών στο Πανθεσσαλικό αν δεν βελτιωθεί το γήπεδο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr