Φοιτητής έφαγε μακαρόνια πέντε ημερών και πέθανε από δηλητηρίαση
(pixabay.com)

Φοιτητής έφαγε μακαρόνια πέντε ημερών και πέθανε από δηλητηρίαση

Ένας 20χρονος Βέλγος φοιτητής βρέθηκε νεκρός μέσα στο δωμάτιό του, λίγες ώρες μετά την κατανάλωση μακαρονιών πέντε ημερών. Οι επιστήμονες που κλήθηκαν να ρίξουν φως στα αίτια του θανάτου του άτυχου φοιτητή κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο φοιτητής προσβλήθηκε από ένα εξαιρετικά επικίνδυνο βακτήριο, το οποίο και αναπτύχθηκε στα μακαρόνια που είχε μαγειρέψει ο ίδιος πέντε ημέρες πριν τον θάνατό του.

Η ιατροδικαστική εξέταση, έδειξε ότι στον οργανισμό του φοιτητή υπήρχε το βακτήριο "Bacillus cereus" (ή βάκιλο των δημητριακών), το οποίο κι αναπτύχθηκε στα μακαρόνια που παρέμειναν επί μέρες εκτός ψυγείου.

Το περιστατικό συνέβη το 2008 και έγινε αντικείμενο μελέτης, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στην αμερικανική επιθεώρηση Κλινικής Μικροβιολογίας.

Όπως αποδείχθηκε, ο 20χρονος φοιτητής ζέστανε τα μακαρόνια στο φούρνο μικροκυμάτων, τα έφαγε και πήγε να αθληθεί. Γύρισε όμως άρον - άρον σπίτι, καθώς ένιωθε τρομερή ναυτία, πονοκέφαλο και πόνο στο στομάχι. Εκανε εμετό επί πολλές ώρες και διάρροια τουλάχιστον δύο φορές, ενώ τελικά αποκοιμήθηκε γύρω στα μεσάνυχτα.

«Πολλοί άνθρωποι τρώνε μακαρόνια που έχουν μαγειρευτεί 2-3 μέρες πριν. Αυτό δεν είναι πάντα ασφαλές και αν το φαγητό μας μυρίζει κάπως περίεργα, τότε καλύτερα είναι να το αφήσουμε», προειδοποιούν, σε κάθε περίπτωση, οι ειδικοί.

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram