Μάικλ Κορς-Λουπίτα Νιόνγκο στον ΟΗΕ για την προώθηση της εκστρατείας κατά της πείνας
Φωτογραφία Αρχείου/(AP Photo/Hani Mohammed)

Μάικλ Κορς-Λουπίτα Νιόνγκο στον ΟΗΕ για την προώθηση της εκστρατείας κατά της πείνας

Η πρωτοβουλία Watch Hunger Stop έχει κι άλλους ισχυρούς υποστηρικτές

Ο σχεδιαστής μόδας, Μάικλ Κορς (Michael Kors), η ηθοποιός Λουπίτα Νιόνγκο (Lupita Nyong’o) και το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης (WFP) είναι μαζί ξανά.

Ο Μάικλ Κορς και η Λουπίτα Νιόνγκο παρουσίασαν στην έδρα του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, την πρωτοβουλία Watch Hunger Stop με στόχο την καταπολέμηση της πείνας ελπίζοντας να κάνουν βήματα προς την επίλυση της επισιτιστικής κρίσης.

Στη διάρκεια συζήτησης που συντόνισε η συγγραφέας, Κλίο Ουέιντ, οι Κορς και Νιόνγκο και η Αντονέλα Ντ’ Έιπριλ από το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του ΟΗΕ επικεντρώθηκαν στον ρόλο των σχολικών γευμάτων στη μάχη κατά της πείνας σε παγκόσμιο επίπεδο.

"Υπάρχει αυτή η παροιμία, η φιλανθρωπία ξεκινάει από το σπίτι και εγώ ανατράφηκα με αυτή τη φιλοσοφία" δήλωσε η Λουπίτα Νιόνγκο. "Μεγάλωσα θεωρώντας τη φιλανθρωπία ανθρώπινη ευθύνη μου" τόνισε. Είναι ένα πρόβλημα που επιλύεται, εξήγησε ο Μάικλ Κορς. "Υπάρχουν αρκετά τρόφιμα. Πρέπει να κάνουμε θόρυβο, πρέπει να ενημερώσουμε τους ανθρώπους ότι μπορούν να εμπλακούν και να κάνουν τη διαφορά" πρόσθεσε ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας. "Η πραγματικότητα είναι ότι η εκπαίδευση και η διατροφή, χέρι-χέρι, είναι επωφελές βήμα για όλους” ανέφερε ο ίδιος.

Η εκστρατεία Watch Hunger Stop του brand Michael Kors εισέρχεται στον έβδομο χρόνο και στηρίζει το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης και το πρόγραμμα σχολικών γευμάτων που υλοποιεί.

Από την έναρξη της εκστρατείας το WFP βοηθήθηκε να παραδώσει πάνω από 18 εκατομμύρια γεύματα σε παιδιά.

Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης είναι η σημαντικότερη ανθρωπιστική υπηρεσία στον κόσμο που δίνει αγώνα κατά της πείνας παγκοσμίως και βοηθάει πάνω από 86 εκατομμύρια ανθρώπους σε 83 χώρες σε όλο τον κόσμο ετησίως.

Κάθε Οκτώβριο, το brand Michael Kors προσφέρει προϊόντα σε ειδική έκδοση σχεδιασμένα για την άντληση χρημάτων για το WFP, συμπεριλαμβανομένου ενός T-shirt και μίας τσάντας tote που είναι διαθέσιμα για αγορά online και σε επιλεγμένα καταστήματα Lifestyle Michael Kors.

Για κάθε LOVE T-shirt και τσάντα που πωλείται, το brand δωρίζει όλα τα έσοδα σε παιδιά που έχουν ανάγκη μέσω του Παγκόσμιου Προγράμματος Σίτισης του ΟΗΕ.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ