Επιστήμονες έχουν ενδείξεις για τη μεγαλύτερη διαστημική έκρηξη από το Big Bang
Διαστημική έκρηξη/pixabay.com

Επιστήμονες έχουν ενδείξεις για τη μεγαλύτερη διαστημική έκρηξη από το Big Bang

Οι επιστήμονες είχαν από καιρό παρατηρήσει κάτι περίεργο στο σύμπλεγμα γαλαξιών Ophiuchus

Ενδείξεις ότι συνέβη μια έκρηξη στο διάστημα πέντε φορές μεγαλύτερη «από οτιδήποτε έχει παρατηρηθεί έως σήμερα» έχουν οι επιστήμονες, υπόθεση που αν ισχύει ανατρέπει όλα τα μέχρι σήμερα γνωστά αστρονομικά δεδομένα. Όπως αναφέρει το BBC, οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η τεράστια απελευθέρωση ενέργειας προκλήθηκε από μια υπερβολικά μεγάλη σε μέγεθος μαύρη τρύπα, περίπου 390 εκατ. έτη φωτός μακριά από τη Γη.

Σύμφωνα με τις ενδείξεις που έχουν οι ερευνητές, η έκρηξη φαίνεται πως άφησε ένα τεράστιο βαθούλωμα στο σύμπλεγμα γαλαξιών Ophiuchus. Τα εν λόγω ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο «The Astrophysical Journal», στο οποίο αναφέρεται πως οι επιστήμονες είχαν από καιρό παρατηρήσει κάτι περίεργο στο σύμπλεγμα Ophiuchus, καθώς είχαν εντοπίσει σε αυτό μια ιδιόμορφη καμπυλωτή άκρη.

Παρατηρώντας το Ophiuchus με δύο τηλεσκόπια, ένα στην Αυστραλία και ένα στην Ινδία, τα δεδομένα που συνέλεξαν τους ωθούν στο συμπέρασμα ότι αυτή η ιδιομορφία στην επιφάνεια του γαλαξία είναι αποτέλεσμα γιγαντιαίας έκρηξης, ωστόσο οι έρευνές τους συνεχίζονται.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ