Κροατία: Ανεβαίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης

Το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Κροατίας ανέρχεται σε 11,9% επί του συνόλου του λιανεμπορίου και το 85% των Κροατών κάνει τις διαδικτυακές του αγορές από ιστότοπους, κυρίως από την Ευρώπη και την Κίνα.

Τα ευρήματα αυτά προκύπτουν από την έρευνα «e-Shopper Barometer» που διεξήχθη στην Κροατία από τον Όμιλο DBP σε δείγμα 800 ατόμων την άνοιξη και το καλοκαίρι του περασμένου έτους.

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος έπειτα από έρευνα που πραγματοποιεί στο διαδίκτυο και τη σύγκριση της τιμής. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές χρησιμοποιούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Το 59% επιλέγει την PayPal ή την Alipay, το 54% Visa ή Mastercard, ενώ το 46% επιλέγει την πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ