Κροατία: Ανεβαίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις προτιμήσεις των καταναλωτών
Οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Κροατίας ανέρχεται σε 11,9% επί του συνόλου του λιανεμπορίου και το 85% των Κροατών κάνει τις διαδικτυακές του αγορές από ιστότοπους, κυρίως από την Ευρώπη και την Κίνα.
Τα ευρήματα αυτά προκύπτουν από την έρευνα «e-Shopper Barometer» που διεξήχθη στην Κροατία από τον Όμιλο DBP σε δείγμα 800 ατόμων την άνοιξη και το καλοκαίρι του περασμένου έτους.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος έπειτα από έρευνα που πραγματοποιεί στο διαδίκτυο και τη σύγκριση της τιμής. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές χρησιμοποιούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Το 59% επιλέγει την PayPal ή την Alipay, το 54% Visa ή Mastercard, ενώ το 46% επιλέγει την πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος.
Ο πήχης που βάζει ο Μητσοτάκης για τις ευρωεκλογές: Αν το αποτέλεσμά μας δεν είναι καλό η ζωή μας θα γίνει πιο δύσκολη
Φλώρος: Γρίφος η εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων στη Βουλή – Τον χωρίζει ένας διάδρομος από τον Γραμμένο
Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που ξεκινά η επίθεση στου Ρέντη: Ο αρχηγός των χούλιγκαν δίνει το σύνθημα στην κερκίδα
Νέα γαστρονομική πρωτιά για την Ελλάδα: Καλύτερη σαλάτα στον κόσμο ο ντάκος - Η θέση της χωριάτικης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr