Οταν η εταιρεία Chobani άρχισε να πουλάει «ελληνικό γιαούρτι» στις ΗΠΑ, το 2007, σάρωσε στην αγορά. Τώρα, φιλοδοξεί να κάνει το ίδιο με έτοιμο παγωμένο καφέ, γράφει το CNN και αναλύει τις κινήσεις του Τούρκου επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια, ιδρυτή της Chobani.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
ΣΧΟΛΙΑ
<% totalComments %> ΣχόλιαTο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.
Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.