Η Rail Cargo βάζει στις ράγες και επιβατικές αμαξοστοιχίες

Η Rail Cargo βάζει στις ράγες και επιβατικές αμαξοστοιχίες

Εκτός από το εμπορευματικό της έργο, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύνδεση ΑΘήνας - Θεσσαλονίκης και ένα δρομολόγιο προς την Κεντρική Ευρώπη

Το τοπίο στις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες θα επιχειρήσει να αλλάξει η εταιρεία Rail Cargo, η οποία εκτελεί μόνο μεταφορικό έργο. Μέσα στο έτος σχεδιάζει να βάλει στις ράγες και επιβατική αμαξοστοιχία όχι μόνο για να συνδέσει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη αλλά και για έναν διεθνή προορισμό. Οπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair, Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε φάκελο στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Ετσι, για πρώτη φορά στην ιστορία του σιδηροδρόμου θα υπάρχει και μια δεύτερη εταιρεία που θα εκτελεί επιβατικές μεταφορές. Στόχος της Rail Cargo Logistics Goldair, συνέταιρος της οποίας είναι στην Ελλάδα η αυστριακή ΟΒΒ, μία από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ευρώπη, είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019 και με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και συστημάτων (τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση ETCS) να δρομολογήσει ένα τρένο στη γραμμή ΑθήναΘεσσαλονίκη το οποίο θα κάνει καθημερινά δρομολόγια. Για τον σκοπό αυτόν μέσα στη χρονιά θα έρθει στην Ελλάδα ένα τρένο ηλικίας 10 ετών από την Αυστρία.

Εκτός όμως από ένα δρομολόγιο καθημερινά στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η Goldair σχεδιάζει και ένα διεθνές δρομολόγιο που θα συνδέει την Αθήνα με την Κεντρική Ευρώπη, κατά πάσα πιθανότητα με προορισμό τη Βιέννη. Η Rail Cargo Logistics Goldair είναι η δεύτερη εταιρεία μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει πάρει άδεια για εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, και έχει ρίξει το βάρος της στη Βόρεια Ελλάδα και τη σιδηροδρομική σύνδεση με Βουλγαρία και ΠΓΔΜ. «Στρατηγείο» της εταιρείας είναι οι εγκαταστάσεις της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.

Η Rail Cargo Logistics Goldair επένδυσε 3,5 εκατ. ευρώ σε νέες εγκαταστάσεις και ξεκίνησε το μεταφορικό της έργο με στόχο τον διπλασιασμό των φορτίων που διακινεί ώστε να φτάσει στους 400.000 τόνους. Το business plan της εταιρείας προβλέπει συνολική επένδυση 20 εκατ. ευρώ, που θα υλοποιηθεί στα επόμενα 3-5 χρόνια, καθώς θα επιδιωχθεί η προσέλκυση και φορτίων που διακινούνται με containers, μέσω και του λιμένα της Θεσσαλονίκης. Στην τελική του μορφή το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Logistics Goldair θα περιλαμβάνει:

Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη - Θεσσαλονίκη

Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας μας και παράλληλα των δύο μεγαλύτερων λιμανιών

Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνας - Θεσσαλονίκη - Ασπρόπυργος

Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά

Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή

Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρα - Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ