Lidl και Aldi «σαρώνουν» σε φρούτα και λαχανικά

Lidl και Aldi «σαρώνουν» σε φρούτα και λαχανικά

Σύμφωνα με την έρευνα, στη Γερμανία το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε discount stores

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο εμπιστεύονται τις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την αγορά φρούτων και λαχανικών, όπως προκύπτει από μελέτη της εταιρείας Oliver Wyman, που δημοσιεύθηκε με αφορμή τη Fruit Logistica. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Δανοί αγόρασαν το 41% των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από εκπτωτικές αλυσίδες το 2017, οι Γερμανοί σε ποσοστό 39% και οι Πολωνοί κατά 31%.

Στον αντίποδα, μόλις το 5% των Ισπανών προμηθεύτηκε οπωροκηπευτικά από discount stores, καθώς οι κάτοικοι της Ιβηρικής και οι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν τις λαϊκές αγορές ή τα μικρά μαγαζιά. Στην έκθεση τονίζεται πως στη Γερμανία το 57% των καρότων αγοράζεται από εκπτωτικές αλυσίδες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στην Ισπανία σε 14%.

Παρόμοια είναι η εικόνα και στα φρέσκα φρούτα: το 47% των μήλων και το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε καταστήματα με χαμηλές τιμές στη Γερμανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ισπανία είναι 12% για τα μήλα και 8% για τα πορτοκάλια. Υπογραμμίζεται ότι οι μπανάνες είναι το φρούτο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και σε ό,τι αφορά τα λαχανικά πιο δημοφιλή είναι τα καρότα, οι ντομάτες και τα αγγούρια. Σημειώνεται, επίσης, ότι μέχρι τη δεκαετία του 1970 οι αλυσίδες με χαμηλότερες τιμές δεν πουλούσαν σχεδόν καθόλου φρούτα και λαχανικά.

Η γκάμα των πελατών

Σήμερα οι εκπτωτικές αλυσίδες, όπως οι Lidl και οι Aldi, δουλεύουν προς την κατεύθυνση της επέκτασης του τομέα των φρούτων και λαχανικών που προσφέρουν, ώστε να απευθυνθούν και σε καταναλωτές της ανώτερης και μεσαίας τάξης σε αστικές περιοχές, προσφέροντας καλής ποιότητας φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πιο προσιτές τιμές. Πρόκειται για ένα τοπίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Οπως λέει ο Ράινερ Μινχ από την Oliver Wyman, που διενήργησε την έρευνα, «τρία πράγματα παίζουν πρωτεύοντα ρόλο για τους καταναλωτές: η φρεσκάδα των προϊόντων, οι διαθέσιμες επιλογές και η παρουσίαση», καθώς τείνουν να αγοράζουν «περισσότερα από ένα μέρος που τους ικανοποιεί με την ποικιλία σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά που προσφέρει»

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ