Skip to main content
ΟΛΘ: Τέλος του 2022 πλοία κύριων γραμμών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

ΟΛΘ: Τέλος του 2022 πλοία κύριων γραμμών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Σε εξέλιξη η εκπόνηση μελέτης αποκατάστασης του εμβληματικού διατηρητέου κτιρίου του Παλιού Τελωνείου

Εντός του τελευταίου τετραμήνου του 2019 αναμένεται να εγκατασταθεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο εργολάβος που θα αναλάβει την εκτέλεση των εργασιών στην 6η προβλήτα του ΟΛΘ, ουσιαστικά την επέκταση του κρηπιδώματος 26, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2022, νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση της κοινοπραξίας, ανοίγοντας τον δρόμο για την υποδοχή πλοίων κύριων γραμμών (mainliners) στα νερά του Θερμαϊκού.

Σε περίπου τρεις μήνες εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση της τεχνικής μελέτης του έργου και ταυτόχρονα του project management, ώστε στη συνέχεια να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός και να ακολουθήσει η εγκατάσταση του εργολάβου του έργου, το οποίο εντάσσεται στο «πακέτο» των υποχρεωτικών επενδύσεων, ύψους 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη επταετία.

Παράλληλα, όπως επισημαίνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Σωτήρης Θεοφάνης, με αφορμή την έναρξη της πρώτης επενδυτικής περιόδου στο λιμάνι, ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού για την προμήθεια δύο γερανογεφυρών, συνολικού ύψους επένδυσης 15 εκατ. ευρώ. Συνολικά για τον εξοπλισμό της επέκτασης της 6ης προβλήτας εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περί τα 30 εκατ. ευρώ, επένδυση που αφορά τόσο τις γερανογέφυρες όσο και τον χερσαίο εξοπλισμό (straddle carriers).

«Δεδομένου ότι απαιτούνται περίπου 18 μήνες από τη στιγμή της παραγγελίας για την παραλαβή των γερανογεφυρών, εκτιμούμε ότι τόσο τα έργα πολιτικού, μηχανικού, όσο και ο εξοπλισμός, θα είναι όλα έτοιμα στο τέλος του 2022, μαζί με την ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων» εξηγεί και προσθέτει πως σε ό,τι αφορά το εμβληματικό διατηρητέο κτήριο του Παλιού Τελωνείου, στο ισόγειο του οποίου λειτουργεί σήμερα ο επιβατικός σταθμός του λιμένος, οι μέχρι στιγμής εκτιμήσεις από τη μελέτη που ήδη εκπονείται για τη στατική αποκατάστασή του, προσδιορίζουν το κόστος τής τελευταίας σε περίπου 5 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ