ΕΣΑ: Πτώση τζίρου στις θερινές εκπτώσεις -Η ασφάλεια τo πρόβλημα των επιχειρήσεων
Καταναλωτές έχουν βγει για τα ψώνια τους στην αγορά (copyright: Eurokinissi)

ΕΣΑ: Πτώση τζίρου στις θερινές εκπτώσεις -Η ασφάλεια τo πρόβλημα των επιχειρήσεων

Τελευταία Ενημέρωση
Την πτώση του τζίρου κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων αναδεικνύει η εξαμηνιαία έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Την πτώση του τζίρου κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων αναδεικνύει η εξαμηνιαία έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Την ίδια ώρα, για τις επιχειρήσεις το σημαντικότερο πρόβλημα της Αθήνας είναι η ασφάλεια.

Η περίοδος των θερινών εκπτώσεων, που άρχισε στις 8 Ιουλίου και ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου, δεν έφερε πολλά χαμόγελα στους εμπόρους. Οταν κλήθηκαν να κάνουν σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 57,9% των επιχειρήσεων δήλωσε χειρότερο τζίρο στις φετινές θερινές εκπτώσεις, το 16,7% απάντησε ότι είχε τον ίδιο τζίρο και το 24,9% καλύτερο.

Χειρότερος ο τζίρος και την Κυριακή των εκπτώσεων

Χειρότερος ήταν όμως ο τζίρος και την Κυριακή που ήταν ανοιχτά τα καταστήματα στο πλαίσιο των θερινών εκπτώσεων. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή ημέρα, το 47% δήλωσε χειρότερο τζίρο, το 22,1% απάντησε ότι ήταν ο ίδιος, το 10,8% είχε καλύτερο τζίρο, ενώ το 18,1% δεν άνοιξε το κατάστημά του.

Η ασφάλεια το σημαντικότερο πρόβλημα

Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ασφάλεια και η παραβατικότητα ως το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι. Αυτή την απάντηση έδωσε το 52,9% των ερωτηθέντων, ενώ για το 21,6% το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η διαχείριση του δημόσιου χώρου (π.χ. καθαριότητα) και για το 21,1% η προσβασιμότητα (ΜΜΜ, θέσεις πάρκινγκ).

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, οι καταστηματάρχες επισήμαναν ότι οι βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου επισκίασαν την έναρξη της περιόδου των θερινών εκπτώσεων και επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της πρώτης εβδομάδας. Επίσης επισημάνθηκε ότι- ως είθισται- ο Ιούλιος ήταν παραγωγικότερος μήνας από τον Αύγουστο. Επίσης, πολλοί καταστηματάρχες αναφέρθηκαν στην εμπορική πρακτική των ενδιάμεσων εκπτώσεων και των συνεχόμενων περιόδων προσφορών και την επίπτωση που έχουν στη χαμένη αίγλη των εκπτωτικών περιόδων.

Η έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για τις θερινές εκπτώσεις

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ