(PEXELS)

Φρούτα του καλοκαιριού: Θερμίδες και οφέλη

Όπως εξηγεί στο TV Έθνος διατροφολόγος, αρκετά από τα φρούτα του καλοκαιριού μπορούν να αλλάξουν τη ζωή μας

Είναι δροσιστικά, νόστιμα, θρεπτικά και απαραίτητα τους καλοκαιρινούς μήνες. Όταν γνωρίζουμε και τις θερμίδες που κρύβουν τα φρούτα τότε μπορούμε να τρώμε και την ποσότητα που μας αναλογεί, προς αποφυγήν δυσάρεστων εικόνων από τη ζυγαριά μας.

Όπως εξηγεί στο TV Έθνος η διατροφολόγος, Ευγενία Ιωαννίδου αρκετά από τα φρούτα του καλοκαιριού βελτιώνουν τη νεφρική λειτουργία, έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία των ματιών, συμβάλλουν στην ομαλή πέψη, ενώ ορισμένα βοηθούν στη μείωση της δυσκοιλιότητας. Ιδού το διατροφικό κέρδος αλλά και οι θερμίδες για όλα τα φρούτα του καλοκαιριού.

ΚΑΡΠΟΥΖΙ

pexels-photo-128598.jpeg

Μία φέτα καρπούζι αντιστοιχεί σε 80 θερμίδες. Φημίζεται για τις διουρητικές του ιδιότητες, για την βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας και ευαισθησίας στην ινσουλίνη. Επιπλέον περιέχει αξιοπρεπείς ποσότητες καλίου, χαλκού, βιταμίνης Β5 και βιταμίνης Α (από βήτα καροτένιο).

ΠΕΠΟΝΙ

pexels-photo-1192052.jpeg

Μια φέτα πεπόνι έχει περίπου 45 θερμίδες. Το πεπόνι οφείλει το πορτοκαλί χρώμα του στην υψηλή περιεκτικότητα του σε βιταμίνη Α, η οποία είναι σημαντική για την υγεία των ματιών. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και φολικό οξύ.

ΡΟΔΑΚΙΝΟ

pexels-photo-2253534.jpeg

Ένα μεσαίου μεγέθους ροδάκινο (περίπου 150 γρ) περιέχει 58 θερμίδες. Το ροδάκινο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Επίσης περιέχει ευεργετικές φυτικές ενώσεις όπως αντιοξειδωτικά, τα οποία συμβάλλουν στην ομαλή πέψη.

ΣΤΑΦΥΛΙΑ

pexels-photo-1098537.jpeg

Ένα φλιτζάνι (151 γραμμάρια) κόκκινων ή πράσινων σταφυλιών αντιστοιχεί σε 104 θερμίδες. Τα σταφύλια είναι φρούτα πλούσια σε βιταμίνη Κ, ζωτικής σημασίας για την πήξη του αίματος, καθώς και βιταμίνης C.

ΚΕΡΑΣΙΑ

pexels-photo-1178610.jpeg

Μια κούπα, περίπου 12 κεράσια έχουν 97 θερμίδες. Τα κεράσια είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Β,C,Κ, καλίου, μαγγανίου, χαλκού, μαγνησίου, φυτικών ινών και άλλων θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται το σώμα για να λειτουργεί καλύτερα. Επίσης έχουν μελατονίνη η οποία είναι ικανή να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σε ορισμένα άτομα.

ΒΕΡΙΚΟΚΑ

pexels-photo-1268122.jpeg

Δύο φρέσκα βερίκοκα (70 γρ) παρέχουν μόνο 34 θερμίδες. Ο καρπός αυτός είναι μια αξιοπρεπής πηγή βήτα καροτίνης, λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, βιταμινών C και E. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά προστατεύουν τα μάτια από βλάβες.

ΣΥΚΑ

fig-sliced-plate-wooden-table.jpg

Ένα μικρό (40 γρ) φρέσκο ​​σύκο περιέχει 30 θερμίδες. Τα σύκα μπορούν να βελτιώσουν την πέψη, να μειώσουν τη δυσκοιλιότητα, να βοηθήσουν στη διαχείριση των επιπέδων λίπους και σακχάρου στο αίμα. Ακόμη είναι ιδιαίτερα πλούσια σε χαλκό και βιταμίνη Β6.

ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ

pexels-photo-2060740.jpeg

Ένα μεσαίου μεγέθους νεκταρίνι έχει μόλις 70 θερμίδες. Αποτελούν πλούσια πηγή  β-καροτένιου, βιταμίνης C , λουτεΐνης και φυτικών ινών. Το Β-καροτένιο είναι ένα αντιοξειδωτικό που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα. Συμβάλει επίσης στην υγεία των ματιών.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ