Πηγή: enallaktikidrasi

10 τρόποι να διατηρήσουμε το βάρος μας κατά τη διάρκεια των γιορτών

Τελευταία Ενημέρωση
Αν μάλιστα έχουμε προβλήματα υγείας, είναι πιο επιτακτική η ανάγκη να προσέχουμε αυτές τις μέρες

Η αύξηση του βάρους κατά τη διάρκεια των γιορτών είναι συνηθισμένη ανησυχία για τους περισσότερους ενήλικες. Το ημερήσιο πρόγραμμα αλλάζει, οι ευκαιρίες για κατανάλωση λιπαρών τροφών αυξάνονται, όπως και οι «καθιστικοί» τρόποι συναναστροφής μας με τους άλλους. Πιο συγκεκριμένα, από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, οι ενήλικες στις Δυτικές κοινωνίες αυξάνουν το βάρος τους κατά μισό κιλό (κατά μέσο όρο).

Αυτό μπορεί να μη σας φαίνεται πολύ, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να χάσουν αυτά τα γραμμάρια μετά τις γιορτές, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι όσο μεγαλώνουμε, είναι δυσκολότερη η επίτευξη ενός υγιούς βάρους. Αν μάλιστα έχουμε προβλήματα υγείας, είναι πιο επιτακτική η ανάγκη να προσέχουμε αυτές τις μέρες.

10 τρόποι να διατηρήσουμε το βάρος μας κατά τη διάρκεια των γιορτών

1. Παραμείνετε δραστήριοι με φίλους και οικογένεια

Οι καθιστικές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, είναι κοινές για πολλές οικογένειες. Η έλλειψη δραστηριότητας συνεισφέρει στην αύξηση του βάρους, ειδικά αν συνοδεύεται από φαγητό. Προτείνετε μετά τα τραπέζια να πάτε για βόλτα όλοι μαζί έξω ή αν είστε στην εξοχή να περπατήσετε στη φύση.

2. Παρακολουθήστε το μέγεθος της μερίδας σας

Όταν οι γιορτές φτάνουν, σταματάμε να υπολογίζουμε τόσο τα γεύματα όσο και την ποσότητά τους. Ένας καλός τρόπος να το καταφέρουμε είναι να δοκιμάζουμε μεν από όλα σε ένα τραπέζι, αλλά χωρίς δε να γεμίζουμε το πιάτο μας. Παραμένουμε σε λογικές ποσότητες και προσέχουμε να μην φτάσουμε σε σημείο δυσφορίας.

3. Κοιμηθείτε επαρκώς

Η έλλειψη ύπνου, επίσης συχνό φαινόμενο κατά τη διάρκεια των γιορτών, μπορεί να συνεισφέρει στην αύξηση του βάρους. Κι αυτό επειδή όσοι δεν κοιμούνται αρκετά τείνουν να πεινούν περισσότερο και να ασκούνται λιγότερο. Οι λίγες ώρες ύπνου αυξάνουν τις ορμόνες της πείνας και έχουν συνδεθεί με χαμηλότερο μεταβολισμό.

4. Εστιάστε στις φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι ένα θρεπτικό συστατικό που ενεργοποιεί τον κορεσμό και μελέτες έχουν αποδείξει ότι μειώνουν την συνολική κατανάλωση θερμίδων. Δυστυχώς, δεν τρώμε πολλές φυτικές ίνες στις γιορτές, γι’ αυτό εσείς εστιάστε περισσότερο στις σαλάτες.

5. Μειώστε την κατανάλωση γλυκών

Τα γλυκά βρίσκονται παντού και δύσκολα αντιστεκόμαστε. Φέτος, εστιάστε στα αγαπημένα σας και αφήστε τα άλλα για μια άλλη περίσταση. Ένα άλλο κόλπο είναι να καταναλώσουμε το γλυκό μας πολύ αργά, κάτι που θα μας κάνει να νιώσουμε ικανοποίηση με μικρότερη ποσότητα.

Διαβάστε περισσότερα στο enallaktikidrasi.com

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ