Οικονομία|13.12.2018 18:14
«Ναυάγιο» στη διαπραγμάτευση της Χαλυβουργικής με τη ΔΕΗ
NewsroomΗ εταιρεία δεν έπεισε την ΔΕΗ για το πλάνο βιωσιμότητάς της κι ως εκ τούτου τίθενται εκ νέου σε ισχύ τα μέτρα για την άρση της εκπροσώπησης της βιομηχανίας και στην κατεύθυνση αυτή έχει ήδη ενημερωθεί ο ΑΔΜΗΕ.
Σ’ αυτή την περίπτωση, η ΔΕΗ θα διακόψει το ρεύμα στη Χαλυβουργική, η οποία με τη σειρά της θα πρέπει να βρει είτε άλλον πάροχο ή να αυτοτροφοδοτείται με υψηλότερο κόστος απευθείας από το σύστημα. Η ΔΕΗ, αναφέρουν πηγές, εμφανίζεται αποφασισμένη να ασκήσει κάθε νόμιμο μέσο προκειμένου να διεκδικήσει την πλήρη εξόφληση των οφειλών της βιομηχανίας προς αυτήν.
Διαβάστε ακόμη
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων