Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές
NewsroomΑύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%.
- Σε... lockdown για τον τελικό του Conference League: Όσα ισχύουν για αστυνομικά μέτρα, ΜΜΜ και κυκλοφορία στους δρόμους
- Κασσελάκης: Οι δηλώσεις για τον Αλέξη Τσίπρα που προκάλεσαν έκπληξη εντός και εκτός Κουμουνδούρου
- Πανελλήνιες 2024: Ποιοι μπορούν να δώσουν εξετάσεις τον Σεπτέμβριο - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι υποψήφιοι
- Πού αναμένονται λίγες βροχές σήμερα - Στα ίδια επίπεδα η θερμοκρασία