Οικονομία|19.12.2018 12:22

Nielsen: Αύξηση καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το γ' τρίμηνο 2018

Newsroom

Αύξηση κατά μία μονάδα σημείωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2018, καθώς ο σχετικός δείκτης έκλεισε στις 68 μονάδες, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες καταβάλλουν καθημερινή προσπάθεια να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Πιο συγκεκριμένα, η προσπάθεια αυτή εστιάζει σε τρεις κύριες ενέργειες: αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), περικοπές στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

Nielsenκαταναλωτική εμπιστοσύνηέρευνα