Οικονομία|13.11.2020 14:15

Black Friday: Με διευρυμένο ωράριο τα ΕΛΤΑ

Μαρία Λιλιοπούλου

Με διπλάσια δυναμικότητα διαχείρισης αποστολών μπαίνει στο δεύτερο κύμα της πανδημίας η ΕΛΤΑ Courier σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισαν στις αποστολές οι εταιρίες ταχυμεταφορών κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, αλλά και να αντιμετωπίσει τις αυξημένες παραγγελίες που αναμένονται την περίοδο της Black Friday.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, έχουν ήδη ενισχυθεί το δίκτυο προσωπικού και εξοπλισµού και πλέον η δυνατότητα διαχείρισης φτάνει τα 100.000 δέµατα ηµερησίως από 50.000 πριν την πανδηµία.

«Το νέο lockdown βρίσκει την ΕΛΤΑ Courier προετοιµασµένη να διαχειριστεί τις αυξηµένες απαιτήσεις αποστολών και παραδόσεων που πυροδοτεί η στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εµπόριο» επισημαίνεται.

Να σηµειωθεί ότι η δυναµικότητα της ΕΛΤΑ Courier προ της πανδηµίας ανερχόταν σε 50.000 δέµατα ηµερησίως και αυξήθηκε σε 80.000 κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown.

Ενισχύοντας τις υποδομές της, η ΕΛΤΑ Courier έχει ανοίξει τρία νέα κέντρα διαλογής, διανομής και αποθήκευσης μεγάλων αντικειμένων στο Ρουφ, το Λιμάνι του Πειραιά και το Κρυονέρι, καθώς επίσης και έντεκα καινούρια καταστήματα εκ των οποίων τα πέντε στην Αθήνα και τα έξι στην περιφέρεια, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σημείων εξυπηρέτησης στα 170 σημεία σε όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα, για την περιοχή Αθηνών, νέα καταστήματα άνοιξαν σε: Κολωνάκι, Σύνταγμα, Αγ. Παρασκευή, Αιγάλεω και Αχαρνές, ενώ τα νέα σημεία εξυπηρέτησης στην περιφέρεια βρίσκονται στην Αταλάντη, την Καλαμπάκα, τη Μεγαλόπολη, τον Πύργο, την Πάρο και τη Σαντορίνη.

Επιπρόσθετα, ενοικιάστηκαν μέσω leasing, 21 νέα αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το δυναμικό του στόλου σε περίπου 500 οχήματα. Σύμφωνα με στελέχη της ΕΛΤΑ Courier, ο αριθμός αυτός αφορά μόνο στην Εταιρεία – Έδρα, η οποία ωστόσο δραστηριοποιείται και μέσω 138 Πρακτορείων, σε όλη την επικράτεια, τα οποία διαθέτουν επιπλέον ένα µεγάλο αριθµό οχηµάτων (άνω των 700).

Ταυτόχρονα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η ΕΛΤΑ Courier έχει ενσωματώσει στη διαδικασία των παραδόσεων ειδοποιήσεις μέσω viber (ή sms όπου δεν είναι εφικτή η επικοινωνία μέσω viber) για την εξέλιξη της παραγγελίας, δίνοντας έμφαση στo χρόνο και την ακρίβεια της επίδοσης των αντικειμένων στον τελικό παραλήπτη. Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ενεργοποίησης νέων, πελατοκεντρικών εφαρμογών (web & mobile) που στόχο έχουν τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών.

Διευρυμένο ωράριο λόγω Black Friday

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, για το επόμενο διάστημα, και ενόψει της Black Friday, η διανομή από την ΕΛΤΑ Courier έχει προγραμματιστεί με ευέλικτο και διευρυμένο ωράριο, ώστε να αντιμετωπίζονται οι επιπλέον ανάγκες που προκύπτουν. Έτσι, οι βάρδιες προσαρμόζονται ανάλογα με την αύξηση των αντικειμένων, τις επιμέρους ανάγκες των πελατών, αλλά και τα «επείγοντα», ωστ να υπάρχει ευελιξία αλλαγών ακόμη και την «τελευταία» στιγμή.

Συγκεκριμένα η λειτουργία της ΕΛΤΑ Courier περιλαμβάνει το Σάββατο, ενώ αν το επιτάσσουν οι ανάγκες έχει ληφθεί μέριμνα και για τις Κυριακές.

«Η εταιρεία παρακολουθεί τις εξελίξεις και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών για όλα τα επείγοντα, ακόμα και την παράδοση εκτός ωραρίου», καταλήγουν τα ίδια στελέχη.


ηλεκτρονικό εμπόριοBlack FridayκούριερlockdownΕΛΤΑ