Οικονομία|16.09.2022 21:10

Ακρίβεια: Κατακόρυφη πτώση της κατανάλωσης σε όλα τα βασικά είδη - Γυρίζουν την πλάτη στις προσφορές οι πολίτες

Newsroom

Ούτε οι προσφορές δεν μπορούν πλέον να γεμίσουν το καλάθι των νοικοκυριών. Η ακρίβεια, όπως δείχνουν τα στοιχεία, οδηγεί ξεκάθαρα σε μείωση κατανάλωσης. Τον Ιούλιο η ψαλίδα ανάμεσα στους τζίρους των σουπερ μάρκετ που αυξήθηκαν κατά 10,3% και στις ποσότητες των προϊόντων που ακολουθούν πτωτική πορεία μεγάλωσε κι άλλο. 

Αν και η τουριστική κίνηση για τον μήνα Ιούλιο ήταν αυξημένη, δεν κατάφερε να συγκρατήσει την κατανάλωση. Έτσι η κατανάλωση παρουσίασε πτωτική τάση σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων. Πιο συγκριμένα, οι πωλήσεις γάλακτος στα σουπερ μάρκετ μειώθηκαν κατά 4,9%, των κατεψυγμένων τροφίμων κατά 5,2%, στα αλκοολούχα ποτά η μείωση ήταν 7,8% στα είδη προσωπικής περιποίησης κατά 5,2% και στα είδη καθαρισμού κατά 6,5%. 

Τιμές «φωτιά» και στις λαϊκές αγορές 

Με το κόστος παραγωγής να  έχει αυξηθεί κατά 26%, στα ύψη εκτινάχθηκαν οι τιμές και στις λαϊκές αγορές. Εποχικά είδη, όπως το καρπούζι πωλούνται φέτος 90% ακριβότερα, το πεπόνι 40%, τα ξερά κρεμμύδια κατά 85% και τα κολοκύθια 20%. 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

σούπερ μάρκετκατανάλωσηπροϊόνταειδήσεις τώραακρίβεια