Οικονομία|06.03.2019 16:32

Θεσσαλονίκη: 40.000 συναλλαγές στο μήνα στο e-branch της τράπεζας Πειραιώς

Newsroom

Όπως επισήμαναν χτες στη Θεσσαλονίκη στελέχη της τράπεζας στη διάρκεια της παρουσίασης του πρώτου πλήρως ψηφιοποιημένου καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, το τελευταίο τρίμηνο καταγράφεται αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.

Ειδικά στο e-branch της Θεσσαλονίκης πραγματοποιούνται περισσότερες από 40.000 συναλλαγές το μήνα.

Μέχρι τώρα λειτουργούν συνολικά έξι e-branch σε όλη τη χώρα, τέσσερα στην Αττική, ένα στη Θεσσαλονίκη κι ένα στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ φέτος πρόκειται να λειτουργήσουν άλλα τρία σε Χανιά, Λάρισα και Γιάννενα.

Με διευρυμένο ωράριο τις καθημερινές από τις οκτώ το πρωί μέχρι τις οκτώμιση το βράδυ, και το Σάββατο μέχρι τις πέντε το απόγευμα έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των συναλλασσόμενων. Εντύπωση έχει προκαλέσει όπως τόνισαν τα στελέχη της τράπεζας, το γεγονός πως τα προτιμούν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας αφού τα μηχανήματα που είναι εγκατεστημένα σ΄ αυτά δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα, ακόμα και στα άτομα με αναπηρία ή άτομα με προβλήματα όρασης!

«O απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς, Στέφανος Μυτιληναίος.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Βορείου Ελλάδος της Τράπεζας Πειραιώς, Γιώργος Γεωργόπουλος, τόνισε ότι «η δημιουργία του πρώτου e-branch της Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης, στην “καρδιά” της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί».

τράπεζα Πειραιώς