Οικονομία|20.04.2023 20:10
Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
NewsroomΤην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Forbes: Πέντε ελληνικές παραλίες είναι ανάμεσα στις κορυφαίες της Ευρώπης – Αναλυτικά η λίστα
- Ράμα: Η ενόχληση της Αθήνας για την επίσκεψη, το πρόγραμμα και το κατάμεστο Christmas Theater
- Η πρώτη επίσημη αντίδραση της Ολλανδίας μετά τον αποκλεισμό του Joost Klein
- Αυτοί είναι οι Tokuryu - Η νέα εγκληματική οργάνωση της Ιαπωνίας που παίρνει τη σκυτάλη από τη Γιακούζα