Οικονομία|27.04.2023 10:41
Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
NewsroomΆνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Politico: Πράσινο φως από τον Μπάιντεν για ουκρανικές επιθέσεις στη Ρωσία με αμερικανικά όπλα
- Ισραήλ: Όχι στην πρόταση της Χαμάς για κατάπαυση και ομήρους - «Πολεμάμε για να μην υπάρξει άλλη 7η Οκτωβρίου»
- Αδιανόητη αμνησία: Χτύπησε και όταν ξύπνησε δεν θυμόταν τίποτα - Ήταν 56 ετών και νόμιζε ότι ήταν 22
- Τρομακτικό βίντεο: Θυελλώδεις άνεμοι μετακινούν σταθμευμένο αεροπλάνο