Οικονομία|28.04.2023 22:15
Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
NewsroomΤις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Η ατζέντα και το παρασκήνιο στο τετ α τετ Μητσοτάκη - Ερντογάν: Τα σημεία σύγκλισης και οι εστίες διαφωνίας
- «Παγώνει» τις συναλλαγές ακινήτων η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων; Σοβαροί κίνδυνοι
- «Βροχή» τα παράπονα για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Τι αλλάζει στη διαχείρισή τους ο νέος Κανονισμός της ΕΕΤΤ
- Ένα ασθενοφόρο για την Παλαιστίνη: Στον πιο θανατηφόρο πόλεμο του 21ου αιώνα ο αποκλεισμός στραγγαλίζει τον πληθυσμό