Οικονομία
|
28.04.2023 22:15
Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
NewsroomΤις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ξεσηκωμός των αγροτών με νέα μπλόκα και αποκλεισμούς - Ο χάρτης με όλες τις κινητοποιήσεις
- Βολές Καραμανλή κατά κυβέρνησης για υποκλοπές και «προσχηματικές» Εξεταστικές - Τι είπε για τη Δημοκρατία
- Ηχηρό μήνυμα Σαββίδη για ακαδημίες, έργα ανάπτυξης και την επόμενη μέρα: «Οποιος έχει το DNA του ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να χαίρεται με τη δεύτερη θέση»
- Παντελής Παντελίδης: Βγήκαν οι αποζημιώσεις για το θανατηφόρο τροχαίο - Τι ποσά θα λάβουν Αρναούτη και Κυριάκου