Οικονομία|10.05.2023 18:40
Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις 10% χάρισαν ανάπτυξη 8,6% το Α’ τρίμηνο - Κάτω οι όγκοι πωλήσεων
NewsroomΜε ανάπτυξη της τάξης του 8,6% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, αύξηση η οποία αποδίδεται αποκλειστικά στις ανατιμήσεις μιας και οι όγκοι πωλήσεων ήταν μειωμένοι κατά 1,1%. Ειδικότερα η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά 10%, από +6,8% το 2022 και το +1,9% το 2021.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ώρα μηδέν για τους αγρότες: Οι κρίσιμες αποφάσεις το Σάββατο στη Νίκαια και τα μηνύματα σε Μητσοτάκη
- Γονίδιο καρκίνου: Πέθανε παιδί στην Ελλάδα που είχε γεννηθεί από το σπέρμα του Δανού δότη - Νοσεί και το αδελφάκι του
- Ελεωνόρα Ζουγανέλη: «Ο νόμος είναι νόμος» - Το πρώτο σχόλιο μετά το αλκοτέστ και το πρόστιμο
- Πώς το DNA των πολικών αρκούδων μεταβάλλεται και προσαρμόζεται στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής