Οικονομία|24.10.2023 12:51
Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών λόγω ακρίβειας
NewsroomΜε ρυθμούς 9,2% αναπτύχθηκε στο 9μηνο το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ από καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ώρα μηδέν για τους αγρότες: Οι κρίσιμες αποφάσεις το Σάββατο στη Νίκαια και τα μηνύματα σε Μητσοτάκη
- Γονίδιο καρκίνου: Πέθανε παιδί στην Ελλάδα που είχε γεννηθεί από το σπέρμα του Δανού δότη - Νοσεί και το αδελφάκι του
- Ελεωνόρα Ζουγανέλη: «Ο νόμος είναι νόμος» - Το πρώτο σχόλιο μετά το αλκοτέστ και το πρόστιμο
- Πώς το DNA των πολικών αρκούδων μεταβάλλεται και προσαρμόζεται στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής