Οικονομία
|
24.11.2023 17:31
«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10
NewsroomΟι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Τι δείχνουν οι τελευταίες δημοσκοπήσεις για τις ευρωεκλογές: Άνετο προβάδισμα για ΝΔ και μάχη των «μικρών» για το 3%
- Δίκη για το Μάτι: Στο εδώλιο ξανά 21 κατηγορούμενοι – Πώς σχολιάζουν την εξέλιξη στο OPEN συγγενείς θυμάτων και εγκαυματίες
- Χάος με τις δηλώσεις καθαρισμού των οικοπέδων και βαριά πρόστιμα για τους ιδιοκτήτες
- «Είναι ηλίθιος, του αξίζει να τον κοροϊδεύουν»: Επίθεση στον πρίγκιπα Χάρι από τον γιο του Τζον Λένον